اقتصاد کلان

پلیس حامی فعالان اقتصادی کشور است



رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بر ضرورت تامین امنیت فعالان اقتصادی تاکید کرد و آن را جزو اهداف اصلی این پلیس برشمرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با حضور در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی گفت:‌ ماموریت اصلی پلیس امنیت اقتصادی ایجاد بستر و امنیت لازم برای فعالان اقتصادی کشور است تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را به نحو مطلوب و احسن و اکمل به انجام برسانند. امروز ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فعالان بخش مختلف اقتصادی کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه اصناف تلاش کردیم که بطور مستقیم و بدون واسطه دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات اصناف را رصد و در جهت رفع آن اقدامات لازم را انجام دهیم، گفت: ما خود را حامی فعالان اقتصادی کشور می‌دانیم و در راستای ایجاد بسترهای لازم در این زمینه همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم  و خود را یار و حامی فعالان اقتصادی می‌دانیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: با توجه به هجمه‌های همه جانبه اقتصادی و… دشمنان، امروز در واقع فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی هستند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه ایستاده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، وی افزود: هدف اصلی ما تامین امنیت و حمایت از فعالان اقتصادی و مقابله با کسانی است که با قاچاق کالا و احتکار و… به دنبال ایجاد التهاب در اقتصاد کشورمان هستند و در این راه اقدامات بسیاری نیز انجام شده است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه