بازار و کسب و کار

سایت گرافیک معتبر در کشور

در میان معتبر ترین سایت های گرافیک در ایران ، یک سایت برجسته و حرفه ای در زمینه طراحی گرافیک وجود دارد ، پارسی طرح ایرانیان به آدرس https://parsitarh.ir&; ، در ادامه ی مطالب وب سایت این بار خبری را منتشر می کنیم که در زمینه طراحی گرافیک ، زیر شاخه هنر های تجسمی است .

سایت گرافیک پارسی طرح ایرانیان

در این سایت خدمات زیادی برای سفارش وجود دارد که لیست آن را برای شما ذکر می کنیم :

  1. طراحی بنر تبلیغاتی
  2. طراحی کارت تجاری برای مشاغل ( بدون چاپ )
  3. طراحی کلیه اوراق اداری برای شرکت ها و کارخانجات و کلیه مشاغل
  4. طراحی بنر های محیطی
  5. آموزش تبلیغات و محتوای با کیفیت در این زمینه 
  6. ساخت سایت های فروشگاهی و تجاری
  7. آموزش و مشاوره برند سازی محصولات ویژه مشاغل

خوشبختانه در کشور ما گرافیست های زیادی فعال هستند ، که با توجه به علاقه و ایده هایی که در سر دارند تلاش میکنند تا شرایط زیبایی بصری در تبلیغات کشور را فراهم سازند . هم اکنون اگر در بیلبوردهای شهری توجه کرده باشید ، این موضوع را می توانید به خوبی در بیلبوردهای انتخاباتی که در حال حاضر زیاد در شهر دیده می شوند به خوبی حس کنیم .

البته همیشه در هر شغل و صنفی مشکلات و کسری هایی وجود دارد اما با این حال هستند برندهایی مانند آژانس طراحی گرافیک پارسی طرح ایرانیان که در طرح هایشان به خوبی ایده ها نوین و جذاب را می توانید ببینید و حس کنید .

چرا سایت های ایرانی گرافیک، برای ایرانیان مقیم مناسب تر است ؟

ایرانیان زیادی خارج از کشور حضور دارند ، بسیاری از آن ها در شغل هایی دارند که گاها نیاز به طراحی و خدمات گرافیک هستند ، طبیعاتا اگر قرار باشد در کشور غریب که با دلار هزینه می شود طراحی های خود را به شرکت ها بسپارند هزینه های زیادی برای آن ها به همراه خواهد داشت .

اینجاست که ترجیح می دهند سفارش خود را به داخل کشور بیاورند هم برایشان به صرفه تر خواهد بود و هم کمک به اقتصاد داخلی خواهند کرد .

گرافیک به سبک پارسی طرح ایرانیان چگونه خواهد بود ؟

پس از بررسی های انجام شده ، متوجه شدیم که مجموعه پارسی طرح ایرانیان دارای ایده های فراوانی در حوزه بنر های تبلیغاتی دارد . وقتی نمونه های این مجموعه را میدیدیم خلاقیت های زیادی در طراحی ایجاد نموده بودند .

در طراحی ها ، حتی با وجود اینکه با یک سایت خبری هستیم و تخصص زیادی نداریم اما متوجه می شویم تفاوت یک طرح با کیفیت با بی کیفیت را . در پارسی طرح ایرانیان نکته ی جالب این بود که طرح ها با نمونه های خارجی نزدیک بود، البته می دانیم که باید سلیقه ها را هم در نظر بگیرند . اما با این حال چیزی که ما متوجه شدیم طرح های مدرن ، طرح های سنتی ، طراحی ترکیبی خوبی در این سایت وجود داشت .