بانک،بیمه،بورس

مانده سپرده های بانک ملت به ۱۰۹۰۰۰۰ میلیارد تومان رسید



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در بین سپرده‌های جذب شده، سپرده‌های جاری با مانده حدود ۳.۴۶۵.۸۷۱ میلیارد ریال، سپرده‌های کوتاه مدت با مانده بیش از ۱.۷۴۴.۱۳۸ میلیارد ریال و گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام با مانده بالغ بر ۱.۱۱۰.۰۰۴ میلیارد ریال بالاترین مانده‌ها را در این بانک در نیمه اول سال جاری به خود اختصاص داده اند.

در عین حال، آمارها نشان می‌دهد که بانک ملت در شهریورماه امسال نزدیک به ۵۱.۵۰۳ میلیارد ریال و در دو فصل بهار و تابستان امسال بیش از ۳۰۲.۱۹۵ میلیارد ریال به سپرده‌های سرمایه گذاری سود پرداخت کرده است.

گزارش منتشره روی کدال سازمان بورس نشان می‌دهد که مانده تسهیلات بانک ملت نیز در پایان ۶ ماهه ابتدای سال جاری، از ۱۱ میلیون میلیارد ریال عبور کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک ملت، عملکرد یک ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده تسهیلات این بانک ۳۵۳.۰۰۰ میلیارد ریالی به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور در نیمه اول سال ۱۱.۴۴۲.۴۲۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

بر این اساس، درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت در یک ماهه شهریورماه نیز بیش از ۱۱۱.۰۵۷ میلیارد ریال، درآمد آن از محل سپرده گذاری نزدیک به ۱۰.۲۱۹ میلیارد ریال و درآمد آن از محل دریافت کارمزد حدود ۹.۴۸۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

این گزارش حاکی است، تسهیلات ارزی با مانده ۴,۴۱۳,۴۰۱ میلیارد ریال، مرابحه با مانده بیش از ۳,۵۲۲,۴۰۳ میلیارد ریال و سلف با مانده نزدیک به ۹۲۱,۴۱۴ میلیارد ریال در رده‌های اول تا سوم بالاترین مانده تسهیلات اعطایی در نیمه اول سال جاری قرار گرفته اند.

در همین حال، وبملت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، از محل اعطای تسهیلات نزدیک به ۶۱۵.۵۰۱ میلیارد ریال، از محل سپرده گذاری بیش از ۵۲.۴۹۰ میلیارد ریال، از محل اوراق بدهی نزدیک به ۱۳.۳۳۲ میلیارد ریال و از محل دریافت کارمزد حدود ۷۶.۰۲۸ میلیارد ریال درآمد در حساب‌های خود منظور کرده است.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع :مهر

نوشته های مشابه