بانک،بیمه،بورس

پرداخت بیش از ۲۴۶ هزار میلیارد ریال وام ازدواج در بانک ملی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۱ وام ازدواج در بانک ملی ایران بی وقفه پرداخت شد و بر این اساس طی این مدت ۱۷۷ هزار و ۱۳۰ جوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

بر این اساس وام ازدواج در بانک ملی ایران طی سال ۱۴۰۱ در مجموع به ارزشی بالغ بر ۲۴۶ هزار و ۱۸ میلیارد ریال به متقاضیان و جوانان پرداخت شد که با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، به طور متوسط روزانه ۴۹۳ نفر وام ازدواج را دریافت کردند.

بانک ملی ایران تکالیف و وظایف محوله خود درخصوص پرداخت وام ازدواج را به طور کامل به انجام رسانده و از سیر صعودی مطلوبی برخوردار است که در این راستا بانک ملی ایران با بیشترین پرداختی وام ازدواج به عنوان بانک نخست در شبکه بانکی معرفی شده است.

همچنین این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت توانسته گام های موثری در تسهیل ازدواج جوانان بردارد و طی سال ۱۴۰۰ با پرداخت ۱۹۷ هزار و ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج ۲۲۴ هزار و ۷۴۲ نفر را به خانه بخت فرستاد.

گفتنی است، بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است.



منبع :مهر

نوشته های مشابه