ارتباطات و فن آوری اطلاعات

احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه‌های اجرایی یک ضرورت است



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، اولین نشست هماهنگی رویدادهای اقتصادی حل مشکلات و نیازمندی‌های حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات استان تهران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، رئیس بنیاد نخبگان استان تهران و جمعی از مدیران استان در بخش صنعت و کشاورزی، به منظور ارائه راهکارهای به‌کارگیری نخبگان و نیروی انسانی توانمند در استان برگزار شد.

در این نشست، علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به ظرفیت دانش در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و غیره در استان اشاره کرد و افزود: احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف یک ضرورت است به ویژه اینکه این دستگاه‌ها عمدتاً نیاز مشابه دارند.

وی اضافه کرد: به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلات اولویت‌دار استان و همچنین رفع نیازهای فناورانه مشترک، پنج نمایشگاه در حوزه صنعت، گردشگری، خدمات، کشاورزی و دانش‌بنیان در سال جاری برگزار می‌شود.

‌مهری تصریح کرد: با برگزاری این قیل برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان استان، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و شتاب‌دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.

در بخش دیگری از این نشست، حمید نادران طحان؛ رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بنیاد در سطح استان و مزیت دسترسی مناسب به اجتماعات نخبگانی توانمند در سطح استان، از آمادگی کامل برای همکاری با استانداری در این موضوع خبر داد.

در ادامه، نمایندگان اداره‌کل صنعت و معدن و اداره‌کل جهاد کشاورزی استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های عملیاتی خود در خصوص استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان برای رفع مشکلات و معضلات شرکت‌های مرتبط و زیرمجموعه خود پرداختند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه