ارتباطات و فن آوری اطلاعات

انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره‌مند شوند



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: الکامپ، نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است.

وی افزود: این رویداد، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های موجود به توسعه بازار محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند.

کلانتری ادامه داد: نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا انجمن های علمی دانشجویی از نزدیک با توانمندی شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، آشنا شوند و این می تواند آغازی برای رویکرد فناورانه انجمن های علمی دانشجویی باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تورهای فناورانه در راستای آشنایی انجمن های علمی دانشجویی، با صنایع فعال کشور در حوزه‌های مختلف فناوری و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیاز و چالش‌های موجود، برگزار شود.

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه