بازار و کسب و کارکار و تعاون

خرید دمپایی عمده ارزان از قم + مشاوره رایگان 24 ساعته

 

آیا شما به دنبال خرید دمپایی عمده و ارزان هستید و نمی دانید از کجا خرید کنید؟

ما این دغدغه شما را درک می کنیم و به همین دلیل تیم متخصصی را به بازار فرستادیم تا تحقیقات لازم را انجام دهند و بتوانیم به شما معتبر ترین مرکز خرید دمپایی را معرفی کنیم.

اگر می خواهید که با این مرکز خرید آشنا شوید تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

معرفی انواع دمپایی از نظر جنس

همه ی شما در زمان خرید برای مغازه تان وقتی وارد بازارهای عمده فروشی شده اید قطعا مشاهه کردید که تنوع دمپایی عمده قم از نظر جنس و مدل بسیار زیاد است.

شاید این انواع و تنوع را کگسی که به تازگی می خواهد واد عرصه خرید و فروش دمپایی شود نشناسد به همین دلیل ما برای آگاهی آن ها انواع دمپایی های موجود را نام می بریم.

دمپایی از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. دمپایی ژله ای یا airblowing
  2. دمپایی eva
  3. دمپایی طبی یا pu

دمپای های ژله ای به دلیل زیره نرم و منعطفی که دارند بیشتر به عنوان دمپایی روفرشی استفاده می شوند و دمپایی های eva از جنسی تولید شده اند که خیلی زود خشک می شوند به همین دلیل بهترین گزینه برای حمام و سرویس بهداشتی است.

دلایل پرفروش بودن دمپایی طبی مردانه

تیم تحقیقاتی ما در بررسی های خود متوجه شدند که از بین انواع دمپایی های موجود، دمپایی مردانه طبی از فروش بیشتری برخوردار است و افراد زیادی آن را می پوشند.

همین مسئله توجه ما را جلب کرد که تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهیم و تحقیق کنیم که چا دمپایی های طبی فروش بیشتری دارند.

بر اساس تحقیقات ما:

دمپایی های طبی بر اساس استاندارد های جهانی تولید شده اند و کفی آن ها کاملا منطبق با ساختار ژنتیکی پا است به همین دلیل بیشترین حمایت را از پا در زمان راه رفتن دارند.

دمپایی های طبی زیره های مقاوم تری دارند که در برابر عوامل محیطی استحکام بیشتری از خود نشان می دهند و طول عمر بیشتری هم دارند به همین دلیل مردم برای خرید آن از خود تمایل نشان می دهند.

اهمیت خرید جدیدترین دمپایی برای مغازه

یکی دیگر از مسائلی که در بازار به آن برخورد کردیم این بود که برخی از مغازه داران فروش بیشتری نسبت به برخی دیگر دارند و قطعا دلیلی پشت این امر است بنابراین بررسی را گسترش دادیم و دلیل این مسئله را جویا شدیم.

مغازه دارانی که فروش بیشتر داشتند اضهار کردند که زمانی که دمپایی های جدید می خرند، فروش آن ها بیشتر می شود به طور مثال افراد دمپایی دخترانه جدید را بیشتر از مدل های قدیمی می خرند.

پیشنهاد ما به شما این است که برای مغازه خود همیشه مدل های جدید را خریداری کنید تا مشتری با ذوق و علاقه به سمت مغازه کشیده شود.

هر چی مدل های جدید بیشتر باشد، فروش شما به همان اندازه بیشتر می شود.

قیمت دمپایی پلاستیکی و طبی افزایش یافت

در شروع سال 2024 شاهد افزایش قیمت دلار بودیم که از 52/000 تومان به 60/000 تومان افزایش یافت در نتیجه این افزایش قیمت، هزینه های مواد اولیه هم بیشتر شد.

هزینه های مواد اولیه مانند گرانول های pvc گران شد در نتیجه قیمت دمپایی های پلاستیکی بر حسب مدل و مقدار موارد که برای تولید آن ها استفاده شده است بیشتر شد.

امید داریم که در این سال قیمت ها ثابت بماند و شما بتوانید با اطمینان خاطر از نوسانات قیمت خرید خود را انجام دهید.

بهتر است که خرید مغازه خود را به شب عید محول نکنید و هر چه زودتر نیاز خود را تامین کنید.

مرکز پخش عمده دمپایی در قم

در ابتدا به شما قول دادیم که مرکز خرید معتبری را معرفی کنیم ما به دلیل اعتمادی که شما به ما دارید سعی کردیم تمام معیار های مد نظرتان را بسنجیم و مرکزی را پیدا کنیم که بیشترین نزدیکی را به معیار های شما داشته باشد.

از بین مراکز موجود در شهر قم که قطب تولید دمپایی ایران است، شرکت رکاب نمایندگی رسمی بزرگترین و بهترین کارخانه ها را بر عهده دارد.

شما در این مرکز می توانید تنوع بالا و قیمت مناسب را مشاهده کنید. دیگر چه می خواهید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.