عمران و اشتغال

شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان/ رشد ۴۱ درصدی تخلفات



ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ گفت: از ابتدای سال جاری ۸۰۴۷ تن تخلف در راه‌های استان شناسایی و اعمال قانون شده است.

محمد جولانژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۴۷ تن تخلف اضافه تناژ در راه‌های خوزستان شناسایی و اعمال قانون شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کشف تخلف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۱ درصدی برخوردار بوده است، افزود: با توجه به مخاطرات بار بیش از ظرفیت مجاز در کاهش ایمنی تردد و خسارت به جاده‌ها، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ از ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشترین معادن استان در شهرستان‌های اندیمشک و دزفول هستند، بیان کرد: این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور پلیس راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا در تمامی محورها به خصوص در مبادی بارگیری معادن انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به سهم بسیار زیاد این نوع از وسایل نقلیه در ترددهای روزانه استان، ضمن نظارت و کنترل توسط باسکول‌های ثابت و سیار در مبادی بارگیری، اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز با همکاری پلیس راه از جمله توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان در دست اجرا است.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه