عمران و اشتغال

اعمال محدودیت موقت در گازرسانی به صنایع استان تهران/ مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند



مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اعلام کرد که با هدف تداوم پایداری شبکه گاز، گازرسانی به صنایع و ادارات استان تهران تا اطلاع ثانوی محدود می‌شود.

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما در استان تهران اظهار کرد: با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع استان تهران تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو خواهد شد.

یزدی مهر با تاکید بر خاموش بودن موتورخانه ادارات و صنایع مستقر در استان تهران گفت: محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات استان تهران ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گازرسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبه‌رو خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین نسبت به حداقل رساندن مصرف گاز صنایع پرمصرف نیز هشدار داد و گفت: پایداری و تداوم در شبکه گازرسانی به بخش خانگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار از صنایع این است که در این بخش نهایت همکاری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مصرف گاز در صنایع نیز بسیار با اهمیت است، گفت: از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف گاز گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت استان بردارند.

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه