ارتباطات و فن آوری اطلاعات

سونی وارد رقابت گوشی تاشو شد



شایعاتی درباره پروژه جدید هیجان برانگیز سونی پیچیده که حاکی از برنامه این غول فناوری برای ساخت یک تلفن همراه تاشو و احیای سری محبوب کامپکت است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد سونی که از سال ۲۰۱۸ دیگر گوشی پرچمداری در بخش گوشی‌های کوچک‌تر نداشته، آماده است تا بار دیگر در بازار تلفن همراه، طعم موفقیت را بچشد.

طبق گزارش رسانه ژاپنی سوماهودیجست، گوشی تاشوی سونی، به گوشی “گلکسی زد فلیپ فور” (Galaxy Z Flip4) سامسونگ شباهت خواهد داشت اما صفحه نمایش بیرونی ندارد. این انتخاب طراحی، نشانه علاقه سونی به قالب شیک و کامپکت است. اگر این گزارش درست باشد، سونی ممکن است روی گرایش اخیر برای نمایشگرهای تاشو، سرمایه گذاری کرده و با برندهای مطرحی مانند گوگل و سامسونگ رقابت کند.

بعضی از ناظران می‌گویند گوشی تاشوی سونی ممکن است “ایکسپریا فولد” نامیده شود که به توجه احتمالی به قابلیتهای بازی اشاره دارد. با توجه به محبویت عظیم بازی موبایلی، عجیب نیست که ببینیم سونی از تخصص خود در صنعت بازی، برای ساخت دستگاه بهینه شده برای تجربه بازی ایمرسیو استفاده می‌کند.

هرچند جزئیات چندانی درباره تاریخ عرضه این دستگاه وجود ندارد اما علاقمندان فناوری در انتظار اخبار جدید درباره گوشی تاشوی سونی هستند. آمیزه ای از طراحی جمع و جور، فناوری نمایشگر تاشو و قدرت بازی، می‌تواند این دستگاه را به یک موفقیت بزرگ در صنعت تلفن همراه تبدیل کند.

بر اساس گزارش گیزموچاینا، روشن است که چشم انداز صنعت تلفن همراه در حال تحول است و ورود شایعه شده سونی به بازار تلفن همراه تاشو، نویددهنده تغییراتی است. در میان برندهای بزرگ، در حال حاضر فقط اپل و سونی گوشی تاشو عرضه نکرده اند.

انتهای پیام



منبع ایسنا