علی آبادی: ۶۰۰۰ پروژه وزارت نیرو در دولت چهاردهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی وزیر نیرو در مراسم بهره‌برداری ۷۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سراسر کشور ، اظهار کرد: به رسم چند دهه بعد از انقلاب همه ساله در ایام دهه فجر پروژه‌های افتتاح می‌شوند و این به این معنا نیست که این پروژه‌ها در سایر ایام مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرند بلکه ما در وزارت نیرو ۶۰۰۰ پروژه را از ابتدای دولت چهاردهم تاکنون به ارزش بیش از ۱۹۳ هزار میلیارد تومان افتتاح کردیم.


در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری مهر

دکمه بازگشت به بالا