کشاورزی و دامپروری

هدایت زنان روستایی هر خانه را به یک کارگاه تولیدی تبدیل می‌کند



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در نشست کمیسیون بانوان شاغل وزارت جهاد کشاورزی، کارآمدی در اداره امور را اصل دانست و گفت: جنسیت عامل تعیین کننده برای کار در جامعه نیست و هستند زنانی که در مراتب حساس دولتی و خصوصی ایفای نقش می‌کنند.

وی در مقایسه مدیریت مشاوره امور زنان در وزارت جهاد کشاورزی با دیگر نهادهای اجرایی اظهار کرد: در اینجا زنان در سطوح مختلف با موضوع تولید در ارتباط هستند و بخشی از امنیت غذایی با همه حساسیت‌ها بر دوش زنان این سرزمین است.

وزیر جهاد کشاورزی با یادآوری نقش سازمانی زنان شاغل در وزارت جهاد کشاورزی افزود: علاوه بر نقش سازمانی و وظایف اداری، نقش مشاوره جامعه زنان روستایی هم بر عهده امور مشاوره بانوان وزارتخانه در حوزه ستاد و استان است.

وی تاکید کرد: هدایت زنان روستایی می‌تواند هر خانه روستایی را به یک کارگاه تولیدی تبدیل کند و حضور آنان را در تولید، فرآوری تولید و بازار تقویت کند.

نیکبخت بار دیگر با ابراز گلایه از طرح هادی روستایی گفت: با اجرای این طرح و جدول‌کشی و آسفالت، روستاها از کشاورزی و تولید خارج شده و نما شهری به خود گرفتند، در این خصوص با رئیس دولت مذاکراتی شده و سعی خواهد شد؛ محدودیت‌های طرح غیرکارشناسی هادی برچیده شده و بار دیگر تولید در روستاها رونق گیرد.



منبع :مهر

نوشته های مشابه