ارتباطات و فن آوری اطلاعات

فرصت یک ماهه برای فعال سازی اینترنت خبرنگاران



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه مطابق اعلام وزیر ارتباطات از دیروز (۱۷ مرداد) ثبت نام اینترنت خبرنگاری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شده است، گفت: به منظور تسهیل امور ارتباطات خبرنگاران عزیز همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار از طرف دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات بسته اینترنت ۲۰۰ گیگ یک ساله همچون سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است که علاقمندان برای فعال کردن آن می‌توانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: خبرنگاران محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس my.gov.ir و ورود به سامانه، در صفحه نخست و در بخش داشبورد گزینه “اینترنت خبرنگاری” در نظر گرفته شده است و تنها با یک کلیک اقدام به فعال سازی این بسته رایگان کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه از دیروز ثبت نام برای دریافت بسته هدیه اینترنت خبرنگاری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس قرار گرفته است، گفت: تا امروز بعدازظهر بیش از ۱۸۲۱ خبرنگار با مراجعه به آدرس my.gov.ir اقدام به فعال سازی این بسته هدیه کردند و این فرایند برای مدت یک ماه در دسترس خواهد بود.

خرامید با بیان اینکه تلاش شده است که اشکالات این فرایند در سال‌های گذشته رفع شود، تصریح کرد: اسامی به روز شده خبرنگاران پیش تر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صداوسیما دریافت و در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار گرفته تا به راحتی امکان فعال سازی و تخصیص این بسته اینترنت خبرنگاری امکان پذیر شود.

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، اختصاص بسته اینترنت رایگان ۲۰۰ گیگابایتی مختص خبرنگاران سراسر کشور است که اسامی آنها از سوی منابع عنوان شده به این مرکز ارجاع شده است.

وی در پایان با گرامیداشت روز خبرنگار افزود: امیدوارم این اقدام هرچند اندک بتواند یاری‌رسان خبرنگاران در مراحل کاری باشد و روند کاری آنها را تسهیل کند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه