دسته‌بندی نشده

قیمت بلیت قطار در نوروز افزایش نمی‌یابد



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلال مختاری، مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: با توجه به مشکلاتی که پیش از این در خصوص عدم چک کردن مشخصات مسافران با بلیت در قطار ایجاد شده بود از امروز تمامی کاربران و ماموران در ایستگاه های راه آهن موظف هستند که تمامی اطلاعات و مشخصات مسافران را با بلیت چک کنند.

به گفته وی، طبق قوانین و مقررات، همه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند. بر این اساس مأموران کنترل بلیت موظف هستند با رؤیت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیرمعتبر جلوگیری کنند.

او  توصیه کرد: به تمامی مسافران توصیه می شود که  برای جلوگیری از ایجاد مشکل در سفر خود، پیش از مراجعه به ایستگاه نسبت به منطبق بودن مشخصات درج شده روی بلیت با مشخصات خود  مطمئن شوند و تصویر بلیت را به همراه کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشند.

مختاری یادآور شد: در صورتی که مشخصات و اطلاعات بلیت مطابق با مشخصات بر روی بلیت نباشد از ورود مسافران به داخل خطوط و قطار جلوگیری خواهد شد.

وی در خصوص قیمت بلیت و نحوه فروش بلیت قطارها گفت: قیمت بلیت قطارهای نوروزی تغییر و یا  افزایشی نخواهد داشت و همانند اسفند ماه نحوه فروش اینترنتی خواهد بود به طوری که در ۴ ساعت ابتدایی فروش کاملا اینترنتی و بعد از آن به صورت اینترنتی و حضوری خواهد بود.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه