دسته‌بندی نشده

خدمات اورژانس هوایی در بیمه مسافرتی کانادا


نسبت به کشوری که هیچ شناختی از آداب‌ورسوم آن ها نداریم و به‌راحتی هم نمی‌توانیم به بومی‌های آن منطقه به دلیل عدم شناخت زبان ارتباط برقرار کنیم. پس این وسط بیمه مسافرتی نقش واسطه‌گری دارد که مانع از آن می‌شود تا شما در طول سفر خود مشکل جدی داشته باشید. این را به یاد داشته باشید که بیمه مسافرتی کانادا امری است که مستلزم در دست داشتن ویزای کانادا است. پس اطلاع داشتن از شرایط دریافت بیمه مسافرتی کانادا [MB1] امری مهم است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. مابعد از این معرفی می‌خواهیم به شما بگویم اگر در زمان پرواز به خدمات اورژانسی نیاز داشتید آیا شرکت بیمه‌گذار خدمات مشخصی را برای این امدادرسانی به شما ارائه می‌کند یا خیر؟

آشنایی بیشتر با اورژانس هوایی

شما با استفاده از اورژانس هوایی می‌توانید در شرایط خاص و حساس از انتقال بیمار برای مداوا استفاده کنید. این روزها گروه‌های امدادرسانی بسیار پیشرفته‌ای برای کمک به افراد آسیب‌دیده و مصدوم با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا خدمات به خصوصی را به بیمار ارائه می‌دهند. اورژانس هوایی برای جابجایی فرد بیمار از یک شهر به شهر دیگر یا از یک کشور به کشور دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. عموماً خدماتی نظیر همراه بودن یک کادر پزشکی مجرب از زمان حرکت تا زمان رسیدن به مقصد در پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید حتی در صورت بروز مشکل و نیاز داشتن به داروی خاص در بیمارستان مقصد هم از بیمه مسافرتی کانادا به جهت دریافت آن دارو یاری بگیرید.

 ویژگی‌های مهم آمبولانس هوایی چیست؟

شاید از خود بپرسید برای دریافت بیمه مسافرتی کانادا به جهت استفاده کردن از خدمات اورژانس هوایی چه مزیت‌های در پیش روی ما قرارداده می‌شود. باید به شما بگویم اورژانس هوایی کابینی را مجهز برای مراقبت از بیمار شما برایتان فراهم کرده است که با خیال راحت در طول پرواز می‌توانید از خدمات پزشکی آن بهره‌مند شوید. مکانی برای امکانات پزشکی در صورت نیاز به‌فوریت های پزشکی در نظر گرفته‌شده است که کادر پزشکی هم در آن مکان مستقر هستند. داشتن شعاع پروازی به‌منظور مانور دادن درجاهای دورافتاده برای منتقل کردن مصدوم و مجروحین به مراکز درمانی مشخص‌شده است که برای بیمار و همراهان وی بسیار حائز اهمیت است.. از مهم‌ترین مزایایی که آمبولانس هوایی در مقایسه با آمبولانس‌های زمینی دارند سرعت در منتقل کردن بیمار است این موضوع موجب شده به دلیل سرعت در انتقال در موارد زیادی از ایجاد مشکلات و فوت بیمار جلوگیری شود.

آیا اورژانس هوایی تحت پوشش بیمه است؟

برای اینکه بتوانید از خدمات اورژانس هوایی استفاده کنید به‌راحتی می‌توانید با بیمه مسافرتی این مهم را برای بیماران خود فراهم‌سازید. چراکه این آمبولانس‌ها باید دارای بیمه درمانی توسط نهادهای رسمی باشند. تجهیزات پزشکی داخل آمبولانس هوایی مانند مانیتور قلب، سیلندر اکسیژن و پمپ تزریق فراهم‌شده است که با پرداخت هزینه مرتبط با بیمه مسافرتی کانادا با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای شما فراهم می‌شود. بر اساس مطالعات انجام‌گرفته سرویس آمبولانس‌های هوایی در ایران ازنظر زمانی و تیم پزشکی مطابق با استانداردهای جهانی هستند. با تحریم‌های پیش‌آمده برای کشور عزیزمان ایران شاید رفت‌وآمد و پروازهای هوایی به برخی از کشورهای خارجی مهیا نباشد. حال‌آنکه با امضاء تفاهم‌نامه با شرکت‌های خارجی که در زمینه آمبولانس هوایی و نقل‌وانتقال بیماران فعالیت دارند شرایط برای انتقال بیماران به این کشورها نیز مهیا شده است. شما برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات اورژانس هوایی در بیمه مسافرتی کانادا می‌توانید با شرکت‌های بیمه‌گذار در این راستا مشورت کنید.

خدمات اورژانس هوایی در بیمه مسافرتی کانادا

خدمات مرتبط به بیمه مسافرتی و خدمات آمبولانس

در نظر داشته باشید که خدمات اورژانس هوایی از زمان پرواز تا زمان رسیدن شما به مقصد تمامی خدمات را تحت نظر بیمه برایتان فراهم می‌سازد. حال اگر به هر دلیلی در کشور کانادا نیاز به خدمات پزشکی و آمبولانس داشتید به یاد داشته باشید که به دلیل گران بودن این هزینه سیستم بهداشت و درمان عمومی کانادا این مهم را برای شما پوشش نمی‌دهد. تنها با استفاده از بیمه مسافرتی کانادا و مفادی که در این قرارداد برای شما ذکرشده است می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی از بابت هزینه‌های مالی خدمات رفاهی موردنیاز را برای بیمار خود را فراهم‌سازید. البته بهتر است در زمان عقد قرارداد این مهم که خدمات آمبولانس برای شما در نظر گرفته‌شده است یا خیر را هم در نظر داشته باشید.

 کلام آخر در مورد خدمات اورژانس هوایی

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید با استفاده از خدمات مرتبط با اورژانس هوایی می‌توانید بیمار خود را از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر منتقل کنید. ازآنجایی‌که این اورژانس‌هایی به‌منظور جابجایی بیماران باحال بد در نظر گرفته‌شده است. لازم به ذکر است که اشاره‌کنیم تمامی خدماتی که برای مراقبت از بیمار بدحال به آن نیاز است در این پروازها مهیا شده است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت علی بابا و با بهره گرفتن از بیمه مسافرتی کانادا یا هر بیمه‌نامه دیگری خدمات متمایزی را در این راستا از آن بیمار خود کنید. بدون تردید سرعت جابجایی بیمار با اورژانس هوایی بسیار بالاتر است و از سوی دیگر شما برخی از بیماران را نمی‌توانید با پروازهای عادی جابجا کنید چراکه آن ها نیاز به مراقبت بیشتری دارند و حتی ایرلاین های هوایی به دلیل عدم تجهیزات مراقبتی این جابجایی را به عهده نمی‌گیرند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.



منبع اقتصاد آنلاین