عمران و اشتغال

بذرپاش: مسکن متری اجرا نمی‌شود



وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مسکن متری در دستور کار ما قرار ندارد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش- وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح هفت باب مدرسه و بازدید از مترو پرند قبل از افتتاح در پاسخ به سوال ایسنا، درباره طرح فروش متری مسکن اظهار کرد: این طرح فعلاً در دستور کار ما قرار ندارد و اجرا نمی‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید پرند به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای جدید عملیات گسترده طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

وی با اشاره به خواست مردم برای تامین زیرساخت‌های شهرهای جدید گفت: امروز هفت مدرسه با ظرفیت ۱۱۳ کلاس در شهر جدید پرند افتتاح شد که یکی از این مدارس مدرسه هوشمند بود. با افتتاحات امروز تعداد کلاس‌های درس در این شهر به حدود ۷۰۰ کلاس رسید.

بذرپاش درباره آخرین وضعیت مترو تهران – پرند نیز گفت: مترو پرند روزهای پایانی عملیات اجرایی را سپری می‌کند و همین امروز بازدیدی را به اتفاق فرمانده قرارگاه خاتم از این پروژه خواهیم داشت. انشالله همین مهر ماه مترو پرند توسط رئیس جمهوری تقدیم مردم عزیز این شهر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در بحث حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی‌های درون شهری و برون شهری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است. در خصوص مباحث خدماتی مثل میادین میوه و تره بار و فروشگاه کارهای خوبی صورت گرفته، اما کافی نیست.

به گفته وی امروز در شهر جدید مهستان یا هشتگرد پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بسیار خوبی افتتاح شد و ۱۴۷۰ مسکن مهر باقیمانده از سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

بنابراین گزارش در هفته‌های اخیر مسئولان سازمان بورس اعلام کردند که دستورالعمل طرح فروش متری مسکن به تصویب هیات مدیره این سازمان می‌رسد. گفته ‌می‌شود که طرح مسکن متری مراحل کارشناسی و فقهی را گذرانده و هم‌اکنون توسط  هیات مدیره بورس در حال بررسی نهایی است. این در حالیست که وزیر راه و شهرسازی امروز اعلام کرد این طرح در دستور کار قرار ندارد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه