عمران و اشتغال

افزایش ۶۶ درصدی صندلی عرضه‌شده توسط هما در نوروز ۱۴۰۳



شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) برای ایام نوروز در مجموع ۶۰ هزار صندلی پیش‌بینی کرده بود اما با توجه به تقاضای موجود، این تعداد افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از ۶۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا از هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، از ٢٤ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۰ هزار صندلی توسط هما در ایام نوروز عرضه شده است. از این تعداد صندلی، بیشترین صندلی عرضه شده در پروازهای داخلی بوده است.

در پروازهای داخلی در مدت یادشده تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده که این تعداد شامل پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده است و پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد.

این در حالی است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای این ایام در مجموع ۶۰ هزار صندلی پیش‌بینی کرده بود ولی با توجه به تقاضای موجود این تعداد تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از ۶۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر در بخش پروازهای بین‌المللی تاکنون ۲۳۰ پرواز در مسیرهای بین‌المللی انجام شده و در این مدت نزدیک به ۵۵ هزار صندلی عرضه شده است.

بیشترین پرواز بین‌المللی در این ایام، پرواز عتبات عالیات بوده و هما برای فراهم کردن سفر مشتاقان زیارت عتبات عالیات، پروازهای فوق‌العاده‌ای برنامه‌ریزی انجام‌ داده است.

انتهای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه