تولید و تجارتمنتخب سردبیر

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان برای لایروبی قنوات محلات و دلیجان


ایسنا/مرکزی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیجان و محلات ۱۲ میلیارد تومان بودجه برای لایروبی قنوات این دو شهر تخصیص داده شد که به زودی پرداخت خواهد شد.

محمد آقامیری، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جریان سفر به شهرستان محلات در جمع خبرنگاران افزود: پارک جنگلی دلیجان یکی از موضوعات مورد بحث بود که با موافقت ما، قرارداد آن تمدید شده و طبق قانون انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محلات شهر گل ایران است و در تولید و پرورش گل مشهور است. تمام تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان، مشکلات تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه و صادرکنندگان گل که بخش قابل توجهی از آن در این منطقه انجام می‌شود را مرتفع کنیم.

به گزارش ایسنا، در این سفر که میرزاخانی، معاون استاندار مرکزی و صفری، مدیر جهاد کشاورزی استان، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی را همراهی می‌کردند، در ابتدا از محل احداث شهرک ماهیان زینتی شهرستان محلات بازدید صورت گرفت و توضیحاتی در زمینه واگذاری‌ها و مشکلات پیش روی این شهرک داده شد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ضمن بازدید از مجتمع باغ گل کیهان، در جریان مشکلات پیش روی این مجموعه قرار گرفت. سپس با حضور در گل‌سرای میلاد، از این مجموعه که توسط بخش خصوصی احداث شده، بازدید کرد.

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان برای لایروبی قنوات محلات و دلیجان

انتهای پیام



منبع ایسنا

نوشته های مشابه