عمران و اشتغال

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی کشور



اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی کشور

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه (۴ تا ۷ مهر) در سطح برخی از محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه چهارم مهر تا ساعت ۷ صبح روز شنبه هفتم مهر از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه چهارم مهرماه انسداد کامل محور از مرزن‌آباد به سمت تهران اعمال می‌شود.

از ساعت ۱۷ محدودیت یک‌طرفه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال شده و با اتمام این طرح از ساعت ۲۴، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود.

گفتنی است، از ساعت ۱۴ روز جمعه ششم مهرماه محدودیت تردد وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس اعمال و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود می‌شود.

از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اعمال شده و با اتمام زمان اجرای این طرح، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از ساعت ۲۳ از پل زنگوله تا مرزن‌آباد صورت می‌گیرد، البته در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده، به پایان می‌رسد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

علاوه بر ممنوعیت تردد انواع خودروهای تریلر در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده، همچنین در روز جمعه ششم مهرماه و در صورت افزایش ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت تردد یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش، ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۵ و ۶ مهر) تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، محدودیت ترافیکی یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۶ مهر ماه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم اعمال خواهد شد.

انتعای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع ایسنا

نوشته های مشابه