دسته‌بندی نشدهکشاورزی

تامین زیرساخت‌ها از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها جلوگیری می‌کند.



تامین زیرساخت‌ها از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها جلوگیری می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ییلاقی و کوهستانی شهرستان املش در جمع رسانه‌ها با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم توفیقی بزرگ و در زمره ارزنده‌ترین نعمات الهی است.

عباسی با اشاره به محرومیت تعدادی از روستا‌ها از نعمت گاز افزود: با توجه به تعداد بالای پروژه‌ها در هفته دولت سبب شد امروز توفیق پیدا کنیم تا این پروژه‌ها را افتتاح و خلال این بازدید به مشکلات آبی شهرستان به ویژه در تصفیه خانه طول لات و راه ارتباطی املش به شلمان رسیدگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی باید به صورت مستمر در کنار مردم باشند و با شورا‌ها و دهیاری‌ها ارتباط برقرار کنند، گفت: این ارتباط‌ها سبب می‌شود تا مشکلات را شناسایی و برطرف کرده و اگر مشکلی فراتر از اختیارات محلی باشد با پیگیری به صورت ملی حل شود.

استاندار گیلان همچنین به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های آب، برق و راه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی سبب ماندگاری افراد در روستا‌ها و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها شود.

عباسی در ادامه به مشکلات راه‌ها و وضعیت آسفالت اشاره کرد و گفت: قراردادی با بنیاد مستضعفان برای بهبود وضعیت راه‌ها بسته شده که به تدریج اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نیاز است که جهاد کشاورزی آب رسانی به مزارع کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهد تا کشاورزان بتوانند به تولید خود ادامه دهند.

عباسی بر لزوم توجه به خواسته‌های مردم و رفع دغدغه‌های آنها تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها، شرایط بهتری برای زندگی در روستا‌ها فراهم کنیم.

استاندار گیلان در پایان از تلاش‌های صورت گرفته در راستای رفع محرومیت‌ها قدردانی کرد و گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند لذا هدف مدیران نیز خدمت صادقانه به مردم باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه