عمران و اشتغال

توقف ۵ ساعته پروازهای فرودگاه‌های تهران در سالروز رحلت امام خمینی (ره)



عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف پروازهای فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه‌های مهرآباد و حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد خبر داد.

به گزارش ایسنا،  ابراهیم مرادی از توقف پروازهای فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه‌های مهرآباد و حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد از ساعت هشت تا ۱۳ خبر داد.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم در روز یکشبنه ۱۴ خرداد، پروازهای فرودگاه مهرآباد و فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران به‌مدت پنج ساعت متوقف خواهد شد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: مراتب این تصمیم با صدور اطلاعیه‌های هوانوردی به آگاهی تمام کاربران و شرکت‌های هواپیمایی رسیده است.

مرادی ضمن درخواست از مسافران، گفت: مسافران بر اساس ساعت درج شده روی بلیت خود در ترمینال‌های فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۹۹ (اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد) تماس بگیرند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه