دسته‌بندی نشدهطلا

دستگیری ۷۰۰ سارق در ۳ روز گذشته



دستگیری ۷۰۰ سارق در ۳ روز گذشته

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: مرحله دوم طرح مبارزه با سارقان اماکن خصوصی و دولتی براساس طرح‌های ابلاغی به مدت سه روز در استان‌های سراسر کشور با محوریت پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه این طرح هفته گذشته اجرا شد، افزود: با اقدامت فنی و پلیسی در این طرح کارآگاهان موفق به دستگیری نزدیک به ۷۰۰ سارق و همچنین ۷۰ مالخر شدند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: همچنین در این طرح پلیس موفق به کشف نزدیک به ۹۰۰ فقره سرقت شد که برخی از این اقلام پس از شناسایی به مالباختگان برگردانده شد.

وی در ادامه ضمن توصیه به شهروندان تصریح کرد: سارقین حرفه‌ای از محل‌های احتمالی، نگهداری و اختفاء طلا و جواهر و وجوه نقد اطلاع دارند اگر نمی‌خواهید زیورآلات قیمتی را در مسافرت‌ها همراه خود داشته باشید به صندوق‌های امانات بسپارید.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: در زمان مسافرت‌های طولانی به صرف داشتن قفل‌های کتابی، کامپیوتری و حفاظ بسنده نکرده و منزل را به فردی مطمئن بسپارید.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی گفت: افراد می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت افراد مشکوک در این خصوص مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه