عمران و اشتغال

رشد بیش از ۲۰۰ درصدی طرح‌های شهرک‌های صنعتی در حوزه شهرک‌سازی



ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار زمین صنعتی در قالب ۴۸۰ قرارداد، به متقاضیان جدید صنعتی واگذار شد.

سعید صادقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۱۰۰ هکتار زمین صنعتی در ‌قالب ۴۸۰ قرارداد ، به متقاضیان جدید صنعتی واگذار شد؛ همچنین سال گذشته ۱۲۴ واحد صنعتی با اشتغال بیش از ۲۳۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسید. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: با وجود ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی فعال در استان تهران، هم‌اکنون بیش از ۹۵۰۰ قرارداد در این شهرک‌ها منعقد شده که ۶۰۵۶ قرارداد آن به بهره‌داری رسیده و اشتغالی بیش از ۱۲۹ هزار نفر را ایجاد کرده است. 

صادقی افزود: سال گذشته شاهد رشد بیش از ۲۰۰ درصدی طرح‌های شرک‌های صنعتی در حوزه شهرک سازی بودیم ضمن اینکه ، ۱۲۷ هکتار زمین صنعتی در فاز دو قرچک واگذار شده و متقاضیان در حال سرمایه‌گذاری هستند.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به رونقی که در تولید صورت گرفته و افزایش تعداد شاغلانی که در شهرک و نواحی صنعتی ایجاد شده، برنامه‌ریزی شده، راه دسترسی این شهرک‌ها از یک مسیر، به دو مسیر جداگانه افزایش یابد؛ البته در شهرک‌های صنعتی شمس آباد، عباس آباد و پرند، راه دسترسی دوم آن‌ها راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه