اخبار سربازی و نظام وظیفه

شرایط معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر اعلام شد



شرایط معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر اعلام شد

سرهنگ اکبر معادلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه مشمولان و سربازان حین خدمت دارای ۴ فرزند و بالاتر و همچنین مشمولان و سربازان حین خدمت که حداقل ۴۰ سال تمام دارند و دارای ۳ فرزند هستند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی تا پایان سال ۱۴۰۴ معاف هستند.

وی ادامه داد: برای برخورداری از این معافیت، غیبت مانع نمی‌باشد و مشمولان می‌بایست در مرحله اول با مدارک و مستندات شناسنامه‌ای خود، همسر و فرزندان به دفاتر خدمات الکترونیکی پلیس +۱۰ و تکمیل فرم تعهد آموزشی، ثبت درخواست معافیت را انجام دهند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در مرحله بعدی، اطلاعات مشمول به وظیفه عمومی ارسال، بررسی و در صورت نداشتن شرایط، ثبت عدم احراز شرایط در سامانه و ارسال پیامک برای مشمول انجام و در صورت نقص مدارک، مراتب به مشمول برای پیگیری اعلام خواهد شد و در صورت مثبت بودن تمامی شرایط، کارت معافیت هوشمند توسط معاونت وظیفه عمومی استان صادر می‌شود.

سرهنگ معادلی با اشاره به اینکه سربازن در حین خدمت می‌بایست مدارک خود را به یگان خدمتی ارائه تا پس از بررسی و تأیید نسبت به ترخیص آنها در سامانه اقدام شود، خاطر نشان کرد: افرادی که قبلاً دوره‌های آموزش رزم مقدماتی و تکمیلی را در سپاه پاسداران یا سایر نیروهای مسلح طی کرده اند نیازی به تکمیل فرم تعهد آموزشی ندارند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع خبر

نوشته های مشابه