دسته‌بندی نشده

شورای عالی نظارت مگر رییس ندارد؟



به گزارش اقتصاد آنلاین، شب گذشته، شبی حیاتی برای بخش خصوصی و مقرر شده بود که بالاخره شورای عالی نظارت که البته به عقیده بسیاری از نظر قانونی حق اعلام نظر ندارد، نظر خود در مورد انتخابات اتاق بازرگانی ایران و ریاست سلاح‌ورزی را اعلام کند. اما در سکوت شورای عالی نظارت، برخی رسانه‌های دولتی خبر از برکناری سلاح ورزی دادند و سلاح ورزی نیز با تکذیب موضوع، اعلام کرد که جلسه نتیجه‌ای در پی نداشته و بدون نتیجه خاتمه یافته است. 

صبح امروز خاندوزی، وزیر اقتصاد، در مقام سخنگوی دولت اعلام کرد که سلاح‌ورزی برکنار شد. اما این پایان ماجرا نبود. پیمان پاک، قائم مقام وزارت جهاد به اقتصاد انلاین گفت که رییس شورای عالی نظارت، یعنی وزیر صمت، باید نتیجه جلسه شب گذشته را اعلام کند. 

در پی این موضوع، یک منبع آگاه در وزارت صمت به «اقتصاد انلاین» گفت: علی آبادی هنوز موضع خود را اعلام نکرده است. 

حال سوال اینجاست که مگر شورای عالی نظارت رییس ندارد؟ چرا نتیجه یک جلسه باید از قول افراد مختلف و به شکل مختلف اعلام شود و تنها وزیر صمت که باید نتیجه را اعلام کند، در این خصوص سکوت کرده است؟

البته تا به اینجا علی آبادی ثابت کرده است که به بخش خصوصی اعتقاد دارد  و  میداند رشد اقتصاد بدون حمایت بخش خصوصی و بدون احترام به نظر بخش خصوصی ممکن نیست. حالا باید صبر کرد و دید پایان داستان اتاق بازرگانی چه خواهد شد؟

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه