بیمهخودرودسته‌بندی نشدهیورو

طرح فروش نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس ایران‌خودرو دیزل


به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت ایران‌خودرو دیزل طرح فروش فوری کامیونت آرنا پلاس را از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه اول مهرماه به صورت نقد و اقساط با قیمت قطعی آغاز می‌کند.

🔹️کامیونت آرنا پلاس محصول ایران خودرو دیزل در بخش خودرو‌های تجاری سبک است که از پیشرانه چهار سیلندر توربو دیزل ۱۵۴ اسب بخار کامینز با استاندارد آلایندگی یورو پنج و گیربکس ۱+۶ دنده ZF بهره می‌برد. این قوای محرکه توانایی تولید۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

🔹️این محصول ایران خودرو دیزل در میان خودرو‌های باری سبک که برای حمل و نقل درون و برون شهری استفاده می‌شود، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده و با امکانات فنی و عملکردی مناسب، پاسخ‌گوی نیاز مشتریان است.

🔹️امکان ثبت‌نام در این طرح در زمان یادشده از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی  esale.ikd.ir فراهم بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 🔹️متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران‌خودرو دیزل در سراسر کشور و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.طرح فروش نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس ایران‌خودرو دیزل

سایر شرایط و توضیحات

1-    قیمت : قیمت خودرو به صورت قطعی می باشد  

2-    نحوه ثبت نام : ثبت نام صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده است. همچنین ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد پرداخت گردد و چک های مدت دار تکمیل مالی نیز متعلق به مالک قرارداد باشد.

3-      محدودیت ها :در فروش اقساطی هر شخص(با کد ملی مشخص) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید. فروش نقدی محدودیتی ندارد.

4-     تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد.

5-      به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید

6-     هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی الحساب می باشد که در قیمت فوق لحاظ و به مبلغ پیش پرداخت اول نقدی اضافه شده است.چنانچه از تاریخ تکمیل مالی تا زمان تحویل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانونی ذیربط تغییر یابد، ما به التفاوت هزینه محاسبه و قبل از تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.

7-     علی الحساب هزینه بیمه شخص ثالث یکساله در قیمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزینه پس از بیمه نمودن خودرو از سوی بیمه گر و اعلام قیمت نهایی، محاسبه و دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است خریدار می بایستی تا زمان تحویل نسبت به تعیین شرکت بیمه گر اقدام نماید و در صورت عدم اعلام خریدار، شرکت نسبت به اخذ بیمه شخص ثالث از یکی از شرکت های بیمه گر اقدام خواهد نمود

8-    برای واریز مراحل ودایع و چک های تسهیلات هر کدام یک فقره چک صیاد بنفش( به سررسید تعیین شده) به نام متقاضی در زمان ثبت نام دریافت می گردد که باید در سامانه “صیاد” و مشخصات متقاضی در سامانه “ثنا” ثبت شده باشد.

9-    تحویلخودرومنوطبرتکمیلبهایخودرومیباشد.(درروشفروشهای اقساطینیزمیبایستچکهایاقساطتحویلشدهباشد)

10- در روش اقساطی در صورت تمایل به کاهش مبلغ تسهیلات، این مبلغ به ودیعه دوم اضافه خواهد شد و فاصله چک ها با محاسبه کارمزد و یک ماه تنفس، از 1 تا 3 ماه امکان پذیر می باشد. 11

11-  در فروش اینترنتی، متقاضی می بایست حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تکمیل پرونده و ارائه چک های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام نماید. 12

12-  در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو ( قوای محرکه ، بدنه ، الزامات جانبی ، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت میباشد خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

13-  در صورت اعمال هر گونه تغییر و الزام قانونی مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده می باشد .

14-  تغییر در قیمت ناشی از تغییر در قوانین استاندارد، شماره گذاری و…: چنانچه بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی دولتی تا قبل از تحویل نهایی خودرو، شرکت ملزم به تغییرات فنی در خودرو شود یا در طول فرآیند قانونی برای آماده سازی و تحویل خودرو (اخذ پلاک، اسقاط و …) ملزم به پرداخت هزینه هایی شود که در قیمت تمام شده خودرو تاثیر داشته باشد، این هزینه ها طبق قوانین صادره به قیمت نهایی اضافه و خریدار موظف است قبل از تحویل، آن را پرداخت نماید.

15-  تسهیلات فروش اقساطی با آخرین شرایط و ضوابط جاری شرکت ایران خودرو دیزل بوده و تضمین اقساط به انتخاب متقاضی صرفا برای یک دستگاه به یکی از دو روش خواهد بود :1) ضمانتنامه بانکی 2) ارائه چک ضمانت به میزان 120% اقساط و ترهین برگ سبزخودرو و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل به عهده خریدار می باشد.

16-  انواع کاربری قابل نصب بر روی خودرو عبارتند از : باری فلزی، حمل زباله، خودروبر، مسقف فلزی، بغل بازشو مسقف چادری، بغل دار فلزی بازشو، یخچالدار، باری چوبی با روکش فلزی، مسقف ایزوله حمل بار و تانکر حمل آب

17-  رنگهای موجود عبارتند از : سفید، آبی کاربنی متالیک و نقره ای متالیک

 

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه