تولید و تجارتخودرو

فردا؛ آخرین روز مزایده انواع لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت



فردا؛ آخرین روز مزایده انواع لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت

به گزارش خبرنگار مهر، مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است که از روز دوشنبه ۹ مهر ماه شروع شد.

بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴ هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود.: این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تأیید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به ۷ درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

همچنین ۵ دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

علاقه مندان برای رؤیت کالا در مراکز استانی و ارائه پیشنهاد قیمتی خود تا فردا ۱۶ مهرماه فرصت خواهند داشت همچنین روز ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع ایسنا

نوشته های مشابه