انرژی

مسئولان برای پایداری آب شرب شاهرود راهکار عملی ارائه دهند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه با گرم شدن دمای هوا تنش آبی در این شهرستان بار دیگر به وقوع پیوسته است، تاکید کرد: کم آبی جدی ترین مشکل شاهرود است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای تأمین آب شاهرود تلاش کنند، ابراز کرد: طی روزهای اخیر مردم در نقاط مختلف شاهرود با افت فشار آب روبرو شدند و این کم آبی مشکلات زیادی را برایشان پدید آورده است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا منابع آب پایدار تری برای این شهرستان ایجاد شود و از سوی دیگر باید صرفه‌جویی را نیز در دستور کار قرار داد، گفت: صرفه‌جویی چه در بخش خانگی و چه کشاورزی از جمله مهمترین تأکیدات است.

امینی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در زمینه روابط خارجی در دستور کار داشته است، بیان کرد: دیپلماسی دولت سازنده و هوشمندانه است.

وی با بیان اینکه ایجاد روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان یکی از راهبردهای خوب دولت است، گفت: ارتقای روابط ایران با کشورهای مسلمان منطقه برای همه طرف‌ها سازنده است.

امام جمعه شاهرود همچنین با اشاره به سالروز رحلت امام (ره) بیان کرد: دهه‌ها طول می‌کشد تا شخصیت امام خمینی (ره) در تمام ابعاد برای مردم مشخص شود لذا باید تلاش کرد که ایشان را به نسل جوان شناساند.

امینی همچنین ضمن گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد یک نقطه عطف در انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.



منبع مهر

نوشته های مشابه