دسته‌بندی نشده

نمایشگاه فرش دستباف در آبان ماه برگزار می شود



نمایشگاه فرش دستباف در آبان ماه برگزار می شود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله بهرامی اظهار کرد: امسال برگزاری نمایشگاه فرش به آبان ماه موکول شده است. نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان از نظر وسعت و تعداد غرفه و تعداد فرش‌هایی است که آنجا عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سی و یکمین دوره نمایشگاه با حضور ۷۰۰ تولید کننده برگزار می‌شود و ۷۰۰ غرفه برای عرضه هزاران تخته فرش اختصاص داده شده است، اما متاسفانه برای آن بازاریابی و تبلیغات نمی‌شود.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف تصریح کرد:در تمام دنیا این نمایشگاه تک است ولی برای چنین نمایشگاه بزرگی به دلیل مصوبه تعهد ارزی نمی‌توانیم تاجر بیاوریم و به خاطر مسایل مالی با مشکل مواجه هستیم.
بهرامی گفت: حتی برای بازار داخلی هم از سوی مسئولان تبلیغاتی صورت نگرفته و بازاریابی بخش داخلی نادیده گرفته شده است.
وی درعین حال از افزایش ۶۰۰ برابری هزینه اجاره غرفه‌ها در نمایشگاه امسال انتقاد کرد و گفت:امسال هزینه غرفه‌ها به شدت بالا رفته به نحوی که اگر سال ۱۴۰۰ متری ۲۰۰ هزار تومان بود، امسال متری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شده و غرفه دار نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش بسیار زیاد و عجیبی روبه رو شده است.
به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های فرش دستباف تعداد ایام برگزاری نمایشگاه نیز از ۷ روز به ۴ روز و ساعات بازدید از ۸ ساعت به ۶ ساعت رسیده است در حالی که کمترین انتظار این است که برای برگزاری چنین نمایشگاه وسیعی حمایت از تولید داخلی، بازاریابی، برنامه ریزی و سیاست اجرایی مناسب دیده شود.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه