انرژی

همه امکانات و ظرفیت‌های شرکت نفت در خدمت افزایش تولید قرار دارد



همه امکانات و ظرفیت‌های شرکت نفت در خدمت افزایش تولید قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اولویت راهبردی این شرکت را افزایش تولید دانست و گفت: همه امکانات و ظرفیت‌های شرکت در خدمت افزایش تولید نفت و گاز قرار دارد.

حمید بورد صبح امروز (پنجشنبه، سوم آبان ماه) در بازدید از ایستگاه تقویت فشار وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: کارکنان شرکت ملی نفت ایران و همچنین پیمانکاران در بخش‌های مختلف به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند تا بحث نگهداشت و افزایش تولید محقق شود و تمام تلاش ما در مجموعه وزارت نفت حمایت حداکثری از تلاش کارکنان به ویژه در بخش عملیات است.

معاون وزیر نفت افزود: در بازدید امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی آخرین مراحل راه اندازی و وضعیت پروژه بررسی شد.

بورد تصریح کرد: با راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی به میزان ۳ تا ۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه می‌شود.

وی افزود: اهتمام شرکت ملی نفت ایران اجرای طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید گاز است تا در فصل زمستان مشکلی برای تأمین گاز کشور وجود نداشته باشد و در این مسیر نیز نیازمند همدلی و همراهی مردم عزیز در بخش مصرف هستیم.

بر اساس این گزارش، حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که روز گذشته برای بازدید از منطقه ویژه پارس همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس وارد عسلویه شده بود امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان در استان فارس بازدید کرد.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع مهر

نوشته های مشابه