تولید و تجارت

یک انتصاب دیگر در وزارت صمت



یک انتصاب دیگر در وزارت صمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمداتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی «یونس الستی» را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صمت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استان‌ها» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با صرف همت و اتخاذ تدابیر مؤثر علاوه بر استقرار مناسب سطوح سازمانی مصوب آن معاونت و ستاد وزارت با اعمال هرگونه تشریک مساعی و وفاق لازم در این حوزه با سایر حوزه‌های ستادی وزارت موجبات تسهیل و تسریع و انسجام در امور را مهیا ساخته است.

همچنین با التفات به جایگاه ارزنده منابع انسانی به عنوان پیشران انجام وظایف نسبت به اعمال هرگونه تدبیر در ارتقا کارآمدی و بهره‌وری پرسنل به نحوی که موجب تکریم بیشتر ارباب رجوع گردد، مبادرت نموده و ضمن هماهنگی امور ادارات‌کل استانی نسبت به اعمال نظارت مؤثر بر ادارات کل و سازمان‌های مستقل، صندوق‌ها، مراکز و شرکت‌های تابعه همچنین نظارت بر تسهیلات اعطایی از حیث نظم و انضباط مالی و اهتمام به شفاف‌سازی منابع و مصارف مالی مجموعه، موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله به این وزارت را مهیا نماید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در راستای حفظ اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.

الستی در کارنامه خود مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات را داشته است.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع ایسنا

نوشته های مشابه