اخبار ویژه

🔸 ۲۰۰ موشک بالستیک به ما اصابت می‌کند و ما فقط صدای انفجار از خود در می‌آوریم!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، یونی بن مناخیم، تحلیل‌گر اسرائیلی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد: ایرانی‌ها اقدام اسرائیل را به‌تمسخر گرفته‌اند.

دنبال‌کنندگان این کارشناس در شبکه اجتماعی هم با واژه‌ها و تعابیری نسبت به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده آن را شکستی برای اسرائیل توصیف کردند.

شاوی شاولی ذیل این پست نوشت: فکر می‌کنم (اقدام ضعیف) کار صحیحی است که انجام گرفت، با این حال چرا نتانیاهو به ما دروغ می‌گوید؟ او که قول یک واکنش کاملاً متفاوت را داده بود، این در حالی است که او نهایتاً دست به اقدامی زد که ظاهراً همه از آن پیشاپیش مطلع بودند.

میری هالپر هم در پاسخ به این کامنت نوشت: چون نتانیاهو یک خرگوش (ترسو) است.

یووال ناکار هم گفت: این اشتباه بزرگ تصمیم‌گیرندگان سیاسی است، عدم واکنش بهتر از این واکنش مفتضح بود، وقتی تصویری نباشد، دشمن هم به خنده در می‌آید.

مایکل تد هم در کامنت خود نوشت: ما کیسه بوکس منطقه شده‌ایم، ۲۰۰ موشک بالستیک به ما اصابت می‌کند و ما فقط صدای انفجار(!!) از خودمان در می‌آوریم.

شاوم گولدشتاین هم نوشت: بعد از اظهارات گالانت و تفسیر باردو و سکوت دهشتبار نتانیاهو، پیش‌بینی می‌کردیم یک واکنش بسیار بزرگ از اسرائیل ببینیم، در زمان حاضر از طریق آنچه در رسانه‌ها مشاهده کردم، فقط بن‌گویر می‌تواند کلاً (این رسوایی) را با جملات خود تلخیص کند.

صفحه اینتل تایمز در شبکه مجازی هم که خود را به نهادهای اطلاعاتی مرتبط می‌داند، اعلام کرد: عملیات علیه ایران به پایان رسیده است و ما منتظر رسیدن تصاویر ماهواره‌ای هستیم تا نتیجه آن مشخص شود، همچنین حجم واکنش ایران می‌تواند میزان موفقیت ما را مشخص نماید.

ذیل این مطلب هم برخی از کاربران عبری‌زبان نظرات خود را منتشر کردند.

کاربری به‌نام لیماه نوشت: چرا باید از تصاویر مطلع شویم، اقدام فقط یک رفتار مترسک‌وار بود.

کامیک ویروز، دیگر دنبال‌کننده این صفحه هم نوشت: من به‌تدریج به توانمندی ارتش اسرائیل دچار شک و تردید می‌شوم، شک و تردید من نسبت به توانمندی ارتش اسرائیل نیست بلکه میزان جرئتی است که در زمان رویارویی با ایران از دست می‌دهد.

دورو ریلیستت هم نوشت: اگر حمله نمی‌کردیم سنگین‌تر نبودیم؟

روی کایس تحلیل‌گر اسرائیلی هم در کامنتی نوشت: اگر من جزو مسئولین ایرانی بودم (به‌دلیل ضعف شدید تهاجم) به رختخواب می‌رفتم و صبح به این مسئله رسیدگی می‌کردم.

اینتل تایمز در پست دیگری در شبکه اجتماعی مدعی شد: نتیجه این عملیات با بازگشت یا عدم بازگشت پرواز شرکت‌های هواپیمایی به اسرائیل مشخص خواهد شد.

اینجا هم یکی از کاربران فضای مجازی پاسخ داد: مطمئن باشید اکثر شرکت‌های هوایی تا شش ماه آینده تمام پروازهای خود را لغو کرده‌اند.

اما کاربری به‌نام مایکل تد معتقد است: (با این حمله مفتضحانه) ما بهترین بهانه را به ایران دادیم تا در زمان حاضر پاسخی ندهد.

برخی از رسانه‌های عبری‌زبان همچون واللا نیوز تلاش کردند این شکست اسرائیل را توجیه و ادعاهایی همچون اطلاع‌رسانی پیش از حمله را علت کمرنگی نتایج آن اعلام کنند.

با این حال خوانندگان اسرائیلی این رسانه‌ واکنش‌های جالبی را به این خبر داشتند.

یکی از آنها نوشت: بنیامین نتانیاهو همان آدم دروغ‌گو است، همه دشمنان‌مان هم این مسئله را فهمیده‌اند، وقت آن فرا رسیده است که طرفداران بی‌بی هم این مسئله را باور کنند.

فرد دیگر نوشت: ایران دوبار (به‌شکل سهمگینی) ما را هدف قرار داد، در حالی که بی‌بی همچنان تسلیم است.

یکی دیگر از صهیونیست‌ها هم نوشت: ایران یک سال است که ما را مورد هدف قرار می‌دهد، آن وقت اسرائیل گویی روی پوست تخم‌مرغ راه می‌رود، این برای ما بسیار تأسف‌بار و حزن‌انگیز است.

یکی هم نوشت: ترسو به‌معنای کامل کلمه!

کاربری دیگر هم نوشت: سال‌هاست که نتانیاهو در تریبون سازمان ملل متحد پارس می‌کند و نقشه نشان می‌دهد، در پایان هم دیدیم که چه شد. به همه جهان نشان دادیم که رهبری اسرائیل فقط واق‌واق می‌کند.

دیگری نوشت: اسرائیل جنگ را به ایرانی‌ها باخت. ما برای دو یا سه سال دیگر در این جنگ گرفتار باقی خواهیم ماند، این واکنش نسبت به آن موشک‌بارانی که علیه ما صورت گرفت به همه ثابت کرد دولت اسرائیل ضعیف‌تر از ایران است.

کاربری به‌نام الکس هم در این کامنت‌ها و در واکنش به انتشار تصاویر جعلی از تهاجم بامداد شنبه نوشت: چرا ویدیوهایی متعلق به مناطق دیگر را در خبر خود منتشر می‌کنید؟! قبول کنید که نتانیاهو در این حمله شکست خورده است.

یکی هم نوشت: حزب‌الله همچنان از شمال موشک‌باران خواهد کرد، در غزه هم برای مدتی طولانی زمین‌گیر باقی خواهیم ماند، به‌طور خلاصه باید گفت که خبری از شکل‌گیری بازدارندگی نیست.

فردی به‌نام اولمرت نیز نوشت: حیف آن همه سوختی که برای پرواز ۱۰۰ هواپیما هدر دادیم.

فردی هم تحت نام «عاقل» هم نوشت: افراد باهوش به ارتش نمی‌پیوندند و جان خود را برای این سرزمین نمی‌دهند، مردم، پیش از اینکه بمیرید هوشیار شوید، همه باید به‌شکل بهتری به آینده کودکان خود بیندیشند.

این خبر توسط موتور ارتباط اقتصادی جمع آوری شده است در صورت مغایرت اطلاع دهید

}
.lwrp .lwrp-list-container{
}
.lwrp .lwrp-list-multi-container{
display: flex;
}
.lwrp .lwrp-list-double{
width: 48%;
}
.lwrp .lwrp-list-triple{
width: 32%;
}
.lwrp .lwrp-list-row-container{
display: flex;
justify-content: space-between;
}
.lwrp .lwrp-list-row-container .lwrp-list-item{
width: calc(25% – 20px);
}
.lwrp .lwrp-list-item:not(.lwrp-no-posts-message-item){

}
.lwrp .lwrp-list-item img{
max-width: 100%;
height: auto;
object-fit: cover;
aspect-ratio: 1 / 1;
}
.lwrp .lwrp-list-item.lwrp-empty-list-item{
background: initial !important;
}
.lwrp .lwrp-list-item .lwrp-list-link .lwrp-list-link-title-text,
.lwrp .lwrp-list-item .lwrp-list-no-posts-message{

}
.lwrp .lwrp-list-multi-container{
flex-direction: column;
}
.lwrp .lwrp-list-multi-container ul.lwrp-list{
margin-top: 0px;
margin-bottom: 0px;
padding-top: 0px;
padding-bottom: 0px;
}
.lwrp .lwrp-list-double,
.lwrp .lwrp-list-triple{
width: 100%;
}
.lwrp .lwrp-list-row-container{
justify-content: initial;
flex-direction: column;
}
.lwrp .lwrp-list-row-container .lwrp-list-item{
width: 100%;
}
.lwrp .lwrp-list-item:not(.lwrp-no-posts-message-item){

}
.lwrp .lwrp-list-item .lwrp-list-link .lwrp-list-link-title-text,
.lwrp .lwrp-list-item .lwrp-list-no-posts-message{

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز|تهران فرهنگی

نوشته های مشابه