دسته‌بندی نشده

پیش بینی آب و هوای تهران آخر هفته



پیش بینی آب و هوای تهران آخر هفته

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا صبح پنجشنبه (۱۵ تا ۱۷ اسفندماه) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد ملایم و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر امروز در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات و غرب استان گاهی بارش پراکنده و در فیروزکوه بارش برف و باران مورد انتظار است.

از بعد از ظهر پنجشنبه تا روز شنبه در بعضی ساعات به ویژه پنج شنبه شب افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۶ اسفند ماه) صاف تا قسمنی ابری، همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵  و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۷  اسفندماه) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع اقتصاد آنلاین

نوشته های مشابه