انرژی

واگذاری ۳ میلیون متر مکعب پساب فاضلاب به شهرک صنعتی پرند



واگذاری ۳ میلیون متر مکعب پساب فاضلاب به شهرک صنعتی پرند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با بیان اینکه اجرای این قرارداد از مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود، هدف اصلی از امضای قرارداد یاد شده را تخصیص آب موردنیاز صنایع از طریق واگذاری پساب تصفیه‌شده خواند.

وی استفاده از آب‌های غیرمتعارف برای تامین نیازهای بخش صنعت را یک فرصت و الزام قانونی دانست و گفت: با واگذاری پساب به واحدهای صنعتی، بخش صنعت دیگر بابت ناترازی تامین و مصرف آب دغدغه‌ای نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران نیز با بیان اینکه تامین آب پایدار صنایع همواره مورد تاکید وزارت صمت بوده است، تصریح کرد: با امضای قرارداد واگذاری سه میلیون مترمکعب پساب تولیدی در تصفیه‌خانه شهر پرند به صنایع مستقر در شهرک صنعتی پرند، ضمن تامین آب مورد نیاز این واحدها تا ۱۵ سال آینده، زمینه افزایش ظرفیت صنایع موجود برای رشد تولید و امکان راه‌اندازی واحدهای جدید توسط سرمایه‌گذاران دیگر فراهم می‌شود.

به‌گفته سعید صادقی شهرک صنعتی پرند از شهرک‌های صنعتی بزرگ کشور است که صنایع ممتازی در این شهرک در حال تولید محصول‌های مرغوب هستند و با جبران نیازهای آبی از طریق پساب، توان فنی این واحدها برای توسعه تولید و محصول‌های جدید افزایش خواهد یافت.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع مهر

نوشته های مشابه