ارتباطات و فن آوری اطلاعات

همایش روز زیست فناوری و جایزه بزرگ زیست‌فناوری برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین دوره جایزه بزرگ بیوتکنولوژی و مراسم روز زیست‌فناوری توسط مرکز تحقیقات و توسعه زیست‌فناوری دانشگاه تربیت مدرس ، ۲۷ آذرماه سال جاری هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

با توجه به گسترش روزافزون تحقیقات بیوتکنولوژی در کشور، ایجاد بستری جهت اشتراک‌گذاری علمی در جهت شکل‌گیری طرح‌های کاربردی‌تر با پتانسیل تجاری‌سازی بالا ضروری به نظر می‌رسد.

این برنامه با رویکردی رقابتی، باهدف بررسی پژوهش‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف بیوتکنولوژی ازجمله پزشکی، دارویی، کشاورزی، صنعتی، میکروبی، دامپزشکی، گیاهی، دریایی، منابع طبیعی و محیط زیست، گرایش های علوم پایه و بین رشته ای برگزار می‌شود.

طرح‌ها بایستی منتهی به فناوری شده و قابلیت عرضه به بازار بیوتکنولوژی را داشته باشند.پژوهشگران و محققان می توانند چکیده طرح تحقیقاتی خود را که منطبق با اولویت‌های ارزیابی طرح است را در قالب فرم ثبت‌نام (اینجا) تکمیل کرده و به همراه مدارک تکمیلی (مواردی مانند مقاله، پتنت طرح، قرارداد فروش، مدارک میزان سود حاصل از فروش و …) حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع مهر

نوشته های مشابه