تولید و تجارت

انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی به دور دوم کشیده شد



انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی به دور دوم کشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی مهدوی، دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: دومین دوره انتخابات سراسری اتحادیه کسب و کارهای مجازی، بعد از دو سال تعویق، امروز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، اما به علت حد نصاب نرسیدن رأی دهندگان به دور دوم کشیده شد.

وی در ادامه افزود: در این انتخابات ۴۶ نفر نامزد کرسی هیأت مدیره و ۵ نفر نامزد بازرسی اتحادیه برای یک دوره چهارساله بودند.

دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی وزارت صمت، تصریح کرد: برای شرکت در این انتخابات بیش از ۷ هزار نفر واجد شرایط برآورد شده بودند که این افراد، صاحبان کسب و کارهای مجازی‌اند و به صورت رسمی از اتحادیه جواز فعالیت اخذ کرده‌اند و منحل نشدن و پابرجا ماندن اتحادیه کسب و کارهای مجازی مستلزم ثبت حدود ۲۳۰۰ رأی از سراسر کشور بود.

وی تاکید کرد: اعضای انجمن و فعالان این حوزه از واجدان شرایط می‌خواهند تا جهت جلوگیری از انحلال اتحادیه در دور بعدی انتخابات که دو هفته آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور بیابند.

مهدوی همچنین گفت: علاوه بر شهر تهران، امروز (دوشنبه ۳۰ مهرماه) انتخابات در سایر شهرها به‌صورت مراجعه حضوری و با احراز هویت الکترونیکی در ادارات صمت مراکز استان‌ها برگزار شده است.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید .

منبع مهر

نوشته های مشابه