اقتصاد کلان

بازار سرمایه برای «چای دبش» تامین مالی نکرده است



سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: هیچ گونه تامین مالی از طریق انتشار اوراق در سال جاری برای شرکت دبش سبز گستر «چای دبش» صورت نگرفته است.

به گزارش ایسنا، سازمان بورس و اوراق بهادار در پی انتشار برخی اطلاعات نادرست و خلاف واقع در ارتباط با تامین مالی شرکت دبش سبز گستر «چای دبش» در بازار سرمایه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: “درخواست این شرکت برای انتشار اوراق مرابحه در حالی در نیمه نخست امسال صورت گرفت، که بلافاصله پس از اطلاع سازمان بورس از وجود پرونده ای در خصوص فعالیت آن شرکت در مراجع قضایی و نیز دلایلی چون تاخیر شرکت در ارائه صورت های مالی سال ۱۴۰۱ و وجود ابهامات جدی، عرضه اوراق مرابحه شرکت فوق توسط سازمان بورس متوقف و اطلاعیه لغو آن نیز رسما از سوی شرکت فرابورس ایران به صورت گسترده منتشر شد.

این در حالی است که این اقدام به موقع و هوشمندانه سازمان بورس در خصوص لغو این تامین مالی، با شکایت شرکت دبش سبز گستر «چای دبش» از این سازمان مواجه شد که در نهایت با قرار نهایی دادسرا عنوان کرد سازمان در جهت امنیت بازار سرمایه و سرمایه گذاران اقدام مقتضی را انجام داده و مرتکب جرمی نشده است”.

انتهای پیام 

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه