ارتباطات و فن آوری اطلاعات

سرویس‌های جدید و متنوعی در ایام اربعین حسینی ارائه می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (سه شنبه) جلسه هماهنگی رویداد همراه با اربعین؛ همگام با فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این جلسه که رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه نمایندگان اپلیکیشن‌ها و شرکت‌هایی که برای اربعین سال جاری سرویس‌های فناورانه ای را تهیه کرده اند نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه خدمت و تسهیل کار مردم توسط پلتفرم‌ها باید در هر موقعیتی انجام شود، گفت: ما وظیفه داریم در این حوزه و از طریق کارگروه اقتصاد دیجیتال موانع را برای فعالیت کسب و کارها و پلتفرم‌های بومی برطرف کنیم.

وی افزود: اگر مردم می‌توانند کارهای خود را با چند کلیک انجام دهند، چرا این امکان فراهم نشود.

زارع پور با اشاره به سرویس‌های جدید و متنوعی که برای ایام اربعین حسینی ارائه می‌شود، گفت: به برکت این ایام، می‌توان این سرویس‌ها در طول سال نیز پایدار و در خدمت به مردم باشند.

وی به اهمیت و ارزش خدمت در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: خدمت فناورانه می‌تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در این ایام داشته باشد و کار ویژه‌تری است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مشکلات و موانع سرویس‌های فناورانه در ایام اربعین باید در ستاد اربعین نیز پیگیری شود اعلام آمادگی کرد که با جمع بندی این مشکلات در این جلسه در ستاد اربعین و دستگاه‌های مربوطه نیز پیگیری کند.

بر اساس همین گزارش، در این جلسه نمایندگان برنامه‌های کاربردی و شرکت‌های ارائه کننده سرویس‌های فناورانه در حوزه‌های حمل و نقل، پیام‌رسان ها، برنامه‌های راهنمای زائر، دریافت ارز و برخی دیگر از سرویس‌های تولید محتوا حضور داشتند و با معرفی سرویس‌های خود برای اربعین سال جاری مشکلات و موانع ارائه این سرویس‌ها را نیز مطرح کردند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه