ارتباطات و فن آوری اطلاعات

مهدی تاج در غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۲



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در جریان این بازدید که سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ در «سالن اصلی نمایشگاه (۳۸)» انجام گرفت، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در غرفه ایرانسل، از نزدیک با محصولاتی چون سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه» در بخش کسب‌وکار سازمانی و سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام» در بخش دیجیتال ایرانسل آشنا شد.

تاج همچنین در بازدید از بخش اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری (FTTH) در غرفه ایرانسل، با آخرین وضعیت ارائه این سرویس به مشترکان ایرانسل آشنا شد و این اپراتور را در زمینه خدمات مبتنی بر اینترنت در کشور، پیشرو شناخت. مهدی تاج در جریان بازدید از جدیدترین محصولات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای همکاری مشترک بیشتر میان ایرانسل و فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد.

ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، به بازیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (usecase) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران همواره حامی تیم‌ها و رقابت‌های ورزشی مختلف بوده و در رشته ورزشی فوتبال نیز حمایت از تیم‌های لیگ برتری پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و حمایت از لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه دارد. ایرانسل همچنین پیرو تفاهم‌نامه‌ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل – لالیگا را طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه