ارتباطات و فن آوری اطلاعات

همراه اول از بسته‌های ویژه رومینگ رونمایی کرد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ایام برگزاری رویداد جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در کشور قطر، با تعریف و ارائه بسته های ویژه رومینگ با قطر، به همراهی تیم ملی کشورمان و هموطنانی که در آنجا حضور دارند، رفته است.

نخستین دوره جام ملت های آسیا که رقابتی فوتبالی بین تیم های ملی آسیایی است و هر چهار سال یک بار توسط اتحادیه فوتبال آسیا (AFC) برگزار می شود، سال ۱۹۵۶ برگزار شد.

هجدهمین دوره این رقابت ها که از ۲۲ دی شروع شده و تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ادامه دارد، به میزبانی قطر و با حضور تیم ملی فوتبال ایران که همواره یکی از تیم های برجسته و مدعی در تاریخ جام ملت های آسیا بوده است، در حال برگزاری است.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی محسوب می شود که تا امروز مفتخر به کسب سه دوره عنوان «قهرمانی» جام ملت های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ شده است.

به همین مناسبت چهار بسته ویژه رومینگ با کشور قطر توسط همراه اول تدارک دیده شده است که شامل هدایای مکالماتی و پیامکی نیز می شود.

سه بسته مختص آن دسته از مسافرانی می شود که نیاز به استفاده از اینترنت تلفن همراه دارند و یک بسته هم برای آن دسته از مشترکانی است که بیشتر با تلفن همراه مکالمه می کنند.

جزییات بسته های اینترنتی شامل «۲ گیگابایت اینترنت ۷ روزه، ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۱۰ عدد پیامک هدیه»، «اینترنت نامحدود ۱۰ روزه، ۲۴ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۴ عدد پیامک هدیه» و «۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۵۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۵۰ عدد پیامک هدیه» می شود.

مسافران کشور قطر می توانند با خرید بسته اینترنت رومینگ نامحدود ۱۰ روزه کشور قطر، در قرعه کشی جوایز کمپین جام ملت های آسیا که همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من برگزار می کند نیز شرکت کنند.

این بسته های اینترنتی با ترکیبی از هدایای مکالمه و پیامک به ترتیب با قیمت های ۴۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و بسته آخر نیز ۲ میلیون تومان عرضه می شود که مشترکان با شماره گیری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴ مربع» می توانند نسبت به انتخاب و خرید بسته رومینگ موردنظر خود اقدام کنند.

نهایتا هم بسته ویژه «۹۰ دقیقه مکالمه ۷ روزه با ۹۰ عدد پیامک هدیه» مختص کسانی که فقط به دنبال مکالمه هستند، به قیمت ۴۹۰ هزار تومان عرضه می شود و از طریق شماره گیری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴۳۱ مربع» قابل انتخاب و خرید است.

مشترکان همراه اولی که قصد سفر به قطر در ایام برگزاری جام ملت های آسیا را دارند، می توانند ضمن به همراه بردن سیمکارت خود و خرید یکی از بسته های ویژه رومینگ که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور مقصد بسیار به صرفه تر است، به سایت های ایرانی و درگاه های بانکی و کلیه شبکه های اجتماعی نیز دسترسی داشته باشند.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت های آسیایی، ابراز امیدواری کرده است که مشترکان این اپراتور با بهره گیری از سرویس رومینگ بین الملل آن بتوانند خاطرات خوبی را به ثبت رسانند.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه