تولید و تجارت

وزیر راه و شهرسازی از محصولات گروه بهمن بازدید کرد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گروه بهمن، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و دهقانی فیروز آبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» با حضور در غرفه گروه بهمن از آخرین دستاوردهای این شرکت خودروسازی در حوزه داخلی سازی خودروهای تولیدی بازدید کردند.

بذرپاش در حاشیه این بازدید بیان کرد: باید از ظرفیت خودروسازان خصوصی و دو خودروساز دولتی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل استفاده کنیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی پیرو این موضوع جلسات متعددی را با خودروسازان برگزار می‌کند.

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته درحالی امروز ۲۷ آذر ماه آغاز به کار کرد که گروه بهمن با سبدی از محصولات حمل و نقل شهری، تجاری، سواری، موتورسیکلت در این نمایشگاه حضور یافته است‌.

این گروه خودروساز در دسته خودروهای لجستیکی با سبد متنوعی از محصولات تجاری خود از جمله کشنده امپاور BD۵۰۰، کامیون امپاور BD۳۰۰ کمپرسی، فورس ۱۲ تن، فورس ۶ تن با کاربری آتش نشانی و حمل زباله در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.

بهمن دیزل در این نمایشگاه کشنده بایک X۹ با ۵۶۰ اسب بخار قدرت را نمایش داده است. این کشنده را می‌توان قدرتمندترین و مدرن‌ترین کشنده موجود در بازار ایران دانست.

شرکت سیبا موتور نیز با سری J۶ وJ۷ فاو را به نمایش می‌گذارد. این شرکت به تازگی فروش سری J۶ را آغاز کرده و از عرضه سری J۷ به بازار خودرو در آینده نزدیک خبر داده است.

وزیر راه و شهرسازی از محصولات گروه بهمن بازدید کرد

بهمن موتور ون اینرودز، وانت کاپرا و پیکاپ G۹ را معرفی می‌کند. این محصولات به دلیل قابلیت مانور بالا، توانایی به کارگیری در کاربری‌های لجستیکی را دارند.

اتوبوس ۱۸ متری و ۱۲ متری شرکت اسنا (زیر مجموعه گروه بهمن) در این نمایشگاه حضور دارد. اتوبوس‌های اسنا با بهره‌مندی از دوربین‌های همه جانبه در داخل کابین و فضای بیرونی اتوبوس، امنیت و رفاه راننده و مسافران را تأمین می‌کنند. این اتوبوس با بهره‌گیری از سیستم تهویه قدرتمند دمای داخل کابین را متعادل می‌کند.

ایران دوچرخ نیز پیشرفته‌ترین و جدیدترین موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی خود را در معرض نمایش قرار داده است.

«هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» دوشنبه ۲۷ تا ۲۹ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.



منبع ایسنا

نوشته های مشابه