اخبار ویژهبازار و کسب و کارمنتخب سردبیر

بهترین سفر به روسیه و دیدار از مسکو و سنت پترزبورگ در قالب تور

با بررسی هایی که در اخبار ویژه اقتصادی و گردشگری در تهران و سایر شهرها داشته ایم تصمیم گرفتیم که به شما یک سفر جذاب را معرفی کنیم. روسیه یکی از زیباترین و پهناورترین کشور های جهان می باشد که در شمال آسیا و شرق اروپا قرار دارد. این کشور به واسطه مکان های زیبا و دیدنی خود توانسته نظر بسیاری از توریست ها را در سراسر جهان به خود جلب نماید.

شهر های مسکو و سنت پترزبورگ جزء شهرهای بسیار مهم و زیبای این کشور می باشند که در قالب تور روسیه مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

 زیرا این دو شهر بیشترین جاهای دیدنی این کشور را در خود جای داده اند. در ادامه به معرفی دو تا از معروف ترین مکان های دیدنی روسیه می پردازیم. سفر به این کشور از طریق تورهای روسیه یک هفته ای امکان پذیر می باشد. مسافرتی هیجان انگیز و فوق العاده.

کاخ کرملین، زیباترین کاخ جهان

به جرات می توان کاخ کرملین روسیه را زیباترین کاخ جهان نامید. این کار قدیمی ترین کاخ روسیه بوده و به قلب شهر مسکو معروف است.

این کاخ در کنار باغ الکساندر در میدان سرخ واقع شده است. کاخ کرملین از گذشته های دور در اختیار تزار های روسیه و خانواده های سلطنتی آن ها بوده است. این کاخ دارای دیوار آجری در بیرون خود و نمای سنگ سفید و پنجره های بسیار زیبا است.

معماری چشم نواز این کاخ می تواند شما را به 600 سال قبل برگرداند. معماری داخلی این کاخ بی نظیر بوده و روی تمام جزئیات آن به دقت کار شده است. بسیاری از افراد کاخ کرملین را جزء کاخ هایی می دانند که هزینه زیادی بابت ساخت آن ها خرج شده است. سقف سبز و گنبد های طلایی شاخصه های این کاخ زیبا می باشند.

برای دیدن عکس و اطلاعات بیشتر لینک زیر را مربوط به کاخ کرملین مشاهده کنید:

https://faragasht.com/grand-kremlin-palace/

تاریخچه کاخ زیبای کرملین

بسیاری از تاریخ دانان قدمت کاخ کرملین روسیه را هم قدمت شهر مسکو می دانند. زیرا در زبان روسی کرملین به معنی قلعه داخل شهر است. بنابراین در گذشته های بسیار دور این کاخ برای دفاع از شهر در برابر دشمنان مختلف ساخته شده است.

 این کار یک بار توسط مغول ها و بار دیگر توسط ناپلئون خراب شده است. اما حکومت جماهیر شوروی بار دیگر این کاخ را بازسازی کرده و آن را به عنوان مقر حکومتی خود تعیین کردند.

این کاخ از نقطه نظر های سیاسی و فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمام دیدارهای مهم کشور روسیه در این کاخ صورت می گیرند. بنابراین کاخ هم از لحاظ فرهنگی و هم سیاسی بسیار با ارزش است.

بازدید از کاخ کرملین روسیه

بازدید از کاخ کرملین روسیه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر ممکن می باشد. البته فراموش نکنید این کاخ در روزهای پنج شنبه تعطیل می باشد. بلیط های بازدید در این کاخ تنها از ساعت 9 صبح تا ساعت 16:30 به فروش می رسند.

 تعداد زیاد توریست هایی که خواهان بازدید از این کاخ هستند بسیار زیاد می باشد. به همین دلیل شاید حدود یک ساعت مجبور شوید در صف منتظر بمانید. پس حتما این یک ساعت را در برنامه زمانی خود لحاظ کنید.

 در نزدیکی کاخ کرملین هتل ها، رستوران ها و کافه های بسیار باصفایی وجود دارند. می توانید بعد از بازدید از کاخ از خدمات این مکان ها بهره مند شوید.

زیبایی های باغ الکساندر

باغ الکساندر روسیه یکی از زیباترین و سرسبزترین باغ های جهان می باشد که در کنار کاخ زیبای کرملین واقع شده است. این باغ از سه قسمت بالایی، میانی و پایینی تشکیل شده است.

 این باغ به داشتن باغ های گل زیبا و موزه های تاریخی بسیار برجسته معروف می باشد. اگر طرفدار طبیعت گردی در باغ هستید و همزمان به تاریخ علاقه مندید این باغ می تواند مقصد بسیار خوبی برای شما باشد.

موزه بزرگ تاریخی این باغ در قسمت بالایی آن وجود دارد. همچنین در این باغ یک درخت بلوط 200 ساله وجود دارد که یکی از قدیمی ترین درخت های جهان می باشد.

بازدیدکنندگان بسیاری علاقه دارند کنار این درخت زیبا عکس بگیرند. مسیر های پیاده روی و دوچرخه سواری مخصوص در این پارک در نظر گرفته شده اند. تا این گونه همه افراد بتوانند از این باغ نهایت استفاده را ببرند.

برای دیدن عکس و اطلاعات بیشتر لینک زیر را مربوط به باغ الکساندر روسیه مشاهده کنید:

https://faragasht.com/alexander-garden/

تاریخچه و ساخت باغ الکساندر

این باغ نخستین بار دارای نام باغ کرملین بود. اما بعد ها به دلیل تاجگذاری الکساندر دوم، اسم آن به الکساندر تغییر یافت. این باغث در سال 1821 برای نخستین بار توسط معمار بسیار معروف روسی به نام اوسیپ بوو طراحی و تاسیس شد.

 بعد از جنگ های مهمی، خندقی که دور شهر برای محافظت حفر شده بود پر از آب رودخانه شد. به همین دلیل پادشاه آن زمان به این فکر افتاد که این قسمت از شهر را به باغی بزرگ برای استفاده عموم مردم تبدیل کند.

 البته قسمت های مختلف این باغ به ترتیب ساخته شدند. بازدید از این کاخ به صورت شبانه روزی ممکن می باشد. بنابراین هیچ محدودیت زمانی نخواهید داشت.

سفر به روسیه با تور یک هفته ای، تجربه ای تکرار نشدنی

اگر شما نیز مشتاق سفر به روسیه و دیدن مکان های تاریخی و زیبای آن هستید، مسلما تور یک هفته ای بهترین گزینه شما خواهد بود.

در تور یک هفته ای می توانید از مکان های زیبای روسیه دیدن کنید و فرصت کافی برای گشت و گذار در این کشور را داشته باشید.

تور روسیه نسبت به تور کشور های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. بنابراین اگر محدودیت مالی دارید و نمی توانید به کشور های دیگر سفر کنید این تور فرصت خوبی خواهد بود. تورهای یک هفته ای برای روسیه در تمام فصول وجود دارند.

برای سفر به مسکو و سنت پترزبورگ می توانید به لینک زیر برای تور روسیه مراجعه کنید:

https://faragasht.com/تور-روسیه/

در این تور، شما سه شب در مسکو و سه شب در سنت پترزبورگ اقامت خواهید داشت و در هر شهر گشت از جاهای دیدنی اجرا می شود.

سفر به مسکو

امکان سفر به شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه از طریق تور یک هفته ای وجود دارد. شما می توانید در تور خود، مسکو را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید.

مسکو علاوه بر کاخ کرملین و باغ الکساندر صد ها جاذبه دیدنی دیگر دارد. کلیساها و طبیعت زیبای این شهر زبانزد خاص و عام می باشند. برای سفر به این شهر زیبا کافیست تور یک هفته ای سفر به روسیه را رزرو نمایید.

گشت و گذار در شهر سن پترزبورگ با تور یک هفته ای

شهر سن پترزبورگ بعد از مسکو، دومین شهر مهم و پرجمعیت روسیه می باشند. در دوره هایی از تاریخ، به عنوان پایتخت روسیه انتخاب شده است.

به همین دلیل اماکن تاریخی، کاخ ها و کلیساهای فراوانی در این شهر وجود دارند که همگی قدمت تاریخی بسیار بالایی دارند. معروف ترین مکان تاریخی این شهر کلیسای سن پترزبورگ می باشد که قدمتی چند صد ساله دارد. برای سفر به شهر رویایی سن پترزبورگ می توانید از تور یک هفته ای روسیه بهره مند شوید.

تا بدین جای این خبر هیجان انگیز برای مسافرتی اقتصادی را با هم خواندیم امیدوارم که لذت کافی را برده باشید و بتوانید به راحتی برای مسافرت خود تصمیم بگیرید.

نوشته های مشابه