بازار و کسب و کارتولید و تجارت

راهنمایی خرید یک تلویزیون مناسب

تلویزیون از مهمترین اجزا هر خانه هست که نقش پر رنگی در برنامه روزانه همه ما دارد. امروزه برندهای مختلفی از این دستگاه وارد بازار شده‌اند و برای جذب مشتری بایکدیگر رقابت می‌‌کنند.

باتوجه به اضافه شدن امکانات بسیار مختلف به تلویزیون‌های جدید و همچنین تنوع بالای برندهای گوناگون انتخاب یک کالا را برای ما سخت کرده است.

در این مقاله که به همت نمایندگی کارسرویس آماده شده است قصد داریم برای شما نکاتی را بیان کنیم که انتخاب تلویزیون را کمی آسانتر می‌کند.

امکانات تلویزیون‌های جدید

تلویزیون‌های امروزی پای خود را فراتر از یک دستگاه ساده گذاشته‌اند و امکانات خاص و قابل توجه‌ای به ما ارائه می‌کنند. امکاناتی که استفاده از این دستگاه‌ها را چندین برابر جذابتر کرده است. برخی از قابلیت‌های که در هنگام خرید یک تلویزیون می‌توانید به آنها توجه کنید به شرح زیر است.

  • داشتن بلوتوث جهت اتصال به سایر دستگاه‌ها از جمله گوشی موبایل
  • داشتن حافظه داخلی جهت ذخیره کردن فایل
  • مجهز بودن به سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید
  • امکان اتصال فلش جهت خواندن فایل‌ها
  • امکان ضبط برنامه‌های دلخواه بصورت زمانبندی شده
  • قابلیت گیرنده دیجیتال داخلی
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق لن و یا وایرلس

توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

نکته مهمی که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه زیادی نمایید. میزان معتبر و مناسب بودن شرکت خدمات پس از فروش کالای است که قصد خرید آن را دارید.

بررسی نماید برندی که در حال خرید آن هستید را چه شرکتی پشتیبانی می‌کند و آیا در شهر شما دارای مرکز خدمات رسانی است یا خیر.

از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات پس از فروش می‌توان به شرکت مادیران و سام سرویس اشاره نمود که برندهای سام، سامسونگ، ایکس ویژن و تی سی ال را پشتیبانی می‌کنند.

پس در مرحله اول پیگیر برندهای باشید که دارای تیم پشتیبانی خوبی هستند و از خرید برندهای متفرقه خود داری نمایید.

ابعاد تلویزیون

یکی دیگر از فاکتورهای که در هنگام خرید تلویزیون خیلی مورد نظر است اندازه صفحه نمایش تلویزیون است که با واحد اینچ اندازه گیری می‌شود.

صد در صد بزرگ بودن صفحه نمایش تلویزیون به جذابیت دیدن برنامه‌های مختلف می‌افزاید. البته این معیار تاثیر مستقیمی در قیمت تلویزیون شما دارد.

در انتخاب ابعاد تلویزیون به متراژ خانه خود نیز توجه فرمایید. برای مثال اگر یک تلویزیون با ابعاد بزرگ را در محیط کوچکی قرار دهید و در هنگام تماشای آن در فاصله اندکی از تلویزیون قرار بگیرید می‌تواند برای سلامت شما بسیار مضر باشد.

برای هر ابعاد تلویزیون فاصله استانداردی برای نشستن جلوی آن تعریف شده است که می‌توانید این مورد هم در هنگام خرید بررسی نمایید.

ضمناً تلویزیون‌های امروزی این قابلیت را دارند که با تهیه یک براکت تلویزیون به دیوار متصل گردند. به کمک این ویژگی علاوه بر اینکه تلویزیون فضای کمی را اشغال می‌کند می‌توان آن را در مکان مناسبی نیز نصب کرد.

برای نصب تلویزیون بر روی دیوار در شهر کرج نیز می‌توانید از مجموعه کارسرویس کمک بگیرید.

هوشمند و یا غیر هوشمند بودن تلویزیون

یکی دیگر از گزینه‌های که در هنگام خرید تلویزیون می‌توانیم به آن توجه نماییم. این است که آیا تلویزیون ما دارای سیستم عامل هست یا خیر.

داشتن سیستم عامل قابلیت‌های بسیار جذابی به تلویزیون ما اضافه می‌کند و ما می‌توانیم همچون تلفن همراه خود بر روی تلویزیون نیز برنامه‌های مختلف را نصب کنیم و از آنها استفاده نماییم. تلویزیون‌های امروزی مجهز به سیستم عامل‌های مختلفی شده‌اند که یکی از این سیستم عامل‌ها اندروید است .

تلویزیون‌های هوشمند در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی دارای قیمت بالاتری هستند و در دو مدل یکسان وجود یا عدم وجود سیستم عامل می‌تواند اختلاف قیمت زیادی ایجاد بکند.

پیشنهاد کار سرویس به عنوان مرکز تعمیرات تلویزیون‌های مختلف در شهر کرج به شما این است که تلویزیون‌های هوشمند را تهیه نمایید.

اما اگر به دلایل مالی امکان خرید تلویزیون هوشمند را در حال حاضر ندارید. این امکان نیز برای شما فراهم هست که در آینده با خرید یک دستگاه اندروید باکس تلویزیون خود را مجهز به سیستم عامل اندروید نمایید.

اندروید باکس دستگاهی است که به تلویزیون متصل شده و قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند را به تلویزیون معمولی ما اضافه می‌کند.

خرید تلویزیون دست دوم

اگر بودجه فعلی شما برای تلویزیونی که مدنظر تان هست کافی نیست خرید تلویزیون دست دوم سالم از یک مرکز خرید و فروش معتبر تلویزیون‌های دست دوم، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در خرید تلویزیون کارکرده نکات مختلفی در عملکرد تلویزیون را بررسی کرده و همچنین وضعیت گارانتی آن را ارزیابی کنید.

در آخر

اگر پس از بررسی‌های مختلف همچنان در خرید تلویزیون خود مردد هستید و نتوانسته‌اید تصمیم نهایی خود را بگیرید. مرکز کار سرویس با کمال میل در خدمت شما عزیزان است تا سوالات شما را پاسخ دهد و به بهترین شکل شما را راهنمایی کند.

مجموعه کار سرویس در شهر کرج از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های خدمات پس از فروش برندهای مختلف تلویزیون است. این مجموعه به خصوص در تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ تجربه بالایی دارد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های این مجموعه که به شرح زیر می‌باشد تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح نمایید.

  • 02632203298
  • 02632203291
  • 09395627750
  • 02632284098
  • 02632284091

کار سرویس همچنین خدمات مرتبط با نصب و راه‌اندازی اولیه دستگاه شما را نیز انجام می‌دهد و اگر تلویزیون شما در آینده دچار مشکل و ایرادی شود و گارانتی آن نیز فعال باشد این شرکت به صورت رایگان تلویزیون شما را سرویس می‌کند.

امیدواریم که که توانسته باشیم با این مطلب کمکی در انتخاب صحیح شما کرده باشیم تا با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.