کشاورزی و دامپروری

فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند



به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رضازاده، در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در تبریز، اظهار کرد: همان طور که امنیت ملی کشور بدون ابزار روابط عمومی و رسانه امکان پذیر نیست، تأمین امنیت غذایی نیز بدون روابط عمومی و رسانه به ثمر نخواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیری در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی این تصور را داشته باشد که بدون اینکه روابط عمومی را اولویت کاری خود بداند، موفق خواهد شد، سخت در اشتباه است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، تبریز را در عرصه روابط عمومی صاحب سبک و علم توصیف کرد و گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، رسانه مانند امروز مقتدر و قدرتمند نبوده است.

وی روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی را حلقه اتصال به ترویج دانست و از ظرفیت‌های این حوزه برای فعالیت‌های متعدد خبر داد و افزود: اگر در حوزه روابط عمومی و رسانه، تبلیغات خوبی صورت گرفته بود، بخش اعظمی از هزینه‌هایی که در زمینه دور ریز نان در حوزه غله و استحصال گندم بر جامعه تحمیل می‌شود، صرفه جویی می‌شد.

وی گفت: برخی هزینه‌ها که در حوزه رسانه و تبلیغات انجام می‌شود از هزینه‌های گزاف بعدی جلوگیری می‌کند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، اهمیت حوزه کاری روابط عمومی را در جایگاه وزارت دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون خبر از وزارت جهاد کشاورزی منتشر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش داشت و میزان ارتباط با نشریات تخصصی و تعامل با رسانه‌ها نیز رشد زیادی داشت به صورتی که اولین وزارت در رصد خبر بودیم.

رضازاده روابط عمومی را بازیگر آزاد هر سازمان دانست که فقط مسئول تولید خبر نیست بلکه کنترل هیجانات و رویدادها را نیز بر عهده دارد.

این خبر را در تهران اقتصادی دنبال کنید

منبع :مهر

نوشته های مشابه