وزیر نیرو وارد تاجیکستان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در صدر هیئتی وارد شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

وزیر نیرو و هیئت همراه در فرودگاه دوشنبه مورد استقبال مسئولان ارشد دولت تاجیکستان قرارگرفتند.

این سفر به منظور توسعه همکاری‌های ایران و تاجیکستان در حوزه آب و برق و پیگیری مصوبات گذشته انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دکمه بازگشت به بالا