بازار و کسب و کارمنتخب سردبیر

پتروبراس استخرهای سوم را برای میدان Buzios استخدام می کند

قراردادی حفاری دریایی Seadrill معامله ای را برای دکل دیگری تأمین کرده است که برای پتروبراس در زمینه Búzios در برزیل کار خواهد کرد. Seeadrill گفت که این قرارداد به مته کارآفرینی غربی اعطا شده است، و این برای مدت زمان 3040 روزه با شروع انتظار می رود در دسامبر 2022 است. ارزش کل قرارداد تقریبا 264 میلیون دلار است که شامل درآمد بسیج و خدمات اضافی است.

برای دیدن جدیدترین اخبار بازار نفت و گاز و پتروشیمی می توانید از سایت خبری نفت و گاز دیدن کنید.

این قرارداد جدید، Jupiter غرب را به عنوان سومین سالن Seadrill کار می کند که برای پتروبراس در زمینه Búzios کار می کند.

غرب Jupiter یک تولید کننده نسل ششم است که در سال 2014 توسط صنایع سنگین سامسونگ ساخته شده است. VesselsValue حفاری را در تنریف، اسپانیا قرار می دهد. Seadrill قبلا اظهار داشت که حفاری قبلا در سریلانکا واقع شده است.

استوارت جکسون، مدیر اجرایی Seadrill، گفت: “پتروبراس یک مشتری بلند مدت و ارزشمند Seadrill است و امضای قرارداد سوم با آنها در این سه ماهه، امضای همکاری قوی و تعهد ما به بازار برزیل است.”

“Seeadrill بر رشد ناوگان ما در حوضه های استراتژیک متمرکز است که در آن ما پتانسیل رشد بالایی مانند برزیل را می بینیم، جایی که ما در حال حاضر بزرگترین پیمانکار حفاری بین المللی هستیم.”

همانطور که برای دو تمرین دیگر که در زمینه پتروبراس Búzios کار می کنند، قراردادهای آنها در اواخر ماه نوامبر اعطا شد.

یعنی، پتروبراس ها به راهروهای غربی کاروینا و غرب تاکوس اعطا می شود. ارزش کل قرارداد برای این دو راهک حدود 549 میلیون دلار بود، از جمله درآمد بسیج و خدمات اضافی.

هر دو قرارداد بر اساس سه سال ثابت هستند و انتظار می رود دو راهک برای شروع کار برای پتروبراس در سپتامبر 2022 آغاز شود. برای این تنها این سه راه حل برای کار بر روی Búzios، Petrobras به مبلغ 813 میلیون دلار به Seadrill پرداخت می شود.

Seadrill اعلام کرد که روزهای پس از قراردادهای West Carina و West Tellus اعطا شد.

اولین معامله توسط ENI برای دستگاه نیمه شناور Sevan Louisiana برای یک شرکت به خوبی اهدا شد. دیگر برای آموزش دریای نپتون بود که کار خود را با LLOG ادامه خواهد داد، که یک گزینه به ارزش 10 میلیون دلار پرداخت می کند.

اخبار حوزه نفت و گاز https://iroilmarket.com

نوشته های مشابه