بازار و کسب و کار

کارکرد و ویژگی های کولر گازی اجنرال

صدای تولیدی کولر  اجنرال

کولر گازی 18000 اجنرال با تولید صدا 67 دسی بل از جمله کم صدا ترین کولر گازی ها میباشد.
کولرگازی 18 هزار اجنرال با تولید صدایی کم به عنوان کولرگازی مورد پسند کاربر تبدیل شده است.این کولرگازی فوق سایلنت به علت کیفیت خوب و همچنین نصب آسان و محکم نیز بدون هیچ لرزشی میباشد که مورد نیز یکی دیگر از دلایل کم صدا بودن کولرگازی 18000 اجنرال میباشد

موتور کولر گازی 12000 اینورتر

موتور اسپلیت دیواری اجنرال با ظرفیت 12000 از کمپروسور روتاری می باشد و جز کورگازی های بسیار کم مصرف محسوب می شود. این محصول با توجه به عملکرد سرمایش و گرمایشی عالی از ایده آل ترین انتخاب ها برای مشتریانی است که مصرف بهینه انرژی برایشان الویت دارد.

قابل شستشو بودن پنل ها و علامت تمیز کردن آن ها، تغیر برنامه خودکار، و تنظیم خودکار جریان هوا از دیگر ویژگی های آن می باشد.

اجنرال با ساخت اولین کمپرسور 2 محوره و اولین اسپلیت در حوزه کولر گازی های دو تکه، زمینه رقابت حرفه ای با دیگر برند های معتبر را ایجاد کرده است.

مشخصات کولر گازی 12000 اجنرال اینورتر 
 

اسپلیت اجنرال 12000 یکی از محبوب ترین محصولات در بین مصرف کنندگان است. شرکت اجنرال سازنده کولرهای رده بالا هستند که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خاورمیانه و مناطقی که دما همواره بالای ۴۵ درجه سانتی­گراد می رسد از محبوبیت بالایی برخوردارند. شهرت این محصول به علت عمر طولانی و کیفیت عالی آن است که باعث می شود در هر دمایی کارکردی مناسب داشته باشد. هم چنین کولرهای گازی اجنرال به علت مصرف انرژی کمی که دارند معروف هستند.

کولر گازی 12000 سرد و گرم اجنرال دارای پیشرفته ترین تکنولوژی ساخت می باشد و از دوام بالا و عملکرد خوبی نسبت به  محصولات مشابه خود برخوردار است. به دلیل سابقه زیاد در تولید دستگاه های خنک کنده و تهویه  به ریش سفید  کولرها شناخته می شود.

سرمایش و گرمایش کولر گازی 


 کولر گازی اجنرال دارای دو حالت سرد و گرم است که به شما عزیزان این اجازه را می دهد که در هر فصلی از محصول خود استفاده کنید این محصول بی نظیر در دو حالت یرد و گرم میتواند به شیوه ی بسیار عالی عمل کند امروزه ما در خرید سیستم تهویه ی مطبوعی که دارای دو حالت است باید بسیار پرس جو کنیم و در مورد آن تحقیق کنیم .

کولر 12000 میتواند به خوبی در هر دو حالت عمل کند در گذشته کولرگازی های را خریداری میکردیم که فقط دارای یک حالت سرد بودند به همین سبب فقط میتوانستیم آن را در فصل گرما به کار ببریم و نمیتوانستیم که آن را در فصل های سرما و … به کار ببریم اما کمپانی بزرگ و عظیم اجنرال محصولی را روانه بازار کرد که در دو حالت گرما و سرما به صورت بسیار حرفه ای و عالی عمل میکند قطعا کولر های که دارای سرمایش و گرمایش هستند خیلی حرفه کار نمیکنند اما کولر گازی 12000 فعالیت خود را بسیار حرفه ای انجام می دهد و در هر دو حالت توانایی بسیار بالای دارد که میتواند به خوبی در هر فصلی عمل کند

کولر گازی اجنرال 12000 با خنک کنندگی سریع


دیگر نیازی نیست بری خنک کنندگی سریع دمای اتاق مدت ها منتظر ماند. به لطف تکنولوژی فست کول در کمترین زمان ممکن دمای اتاق را به حد دلخواه خود برسانید. این عمل باعث خنک کنندگی سریع و پرتاب باد بیشتری می شود که با استفاده از کمپرسور کولر گازی 12000 اجنرال کم مصرف انجام می گیرد به طوری که کمپرسور در لحظات اول با آخرین توان خود کار کرده تا دمای اتاق به حد معین برسد و بعد از این فرایند کولر گازی در حالت راحت قرار گرفته و دمای اتاق را به حالت دلخواه شما می رساند.

لازم به ذکر است که نوع کمپرسور و موتور کولر گازی تاثیر بسزایی در این فرایند دارد که ما برای آسان کاری برای خرید کولر گازی مقالاتی را در قسمت وبلاگ سایت تخفیف بازار به نشانی www.salemart.ir در مورد کمپرسور و گاز مبرد کولر گازی تهیه نموده ایم.

قدرت پرتاب باد کولر گازی

اجنرال 12000 از کولر های میباشد که که در هر حالت میتواند قدرت پرتاب هوای خود را حفظ کند یعنی اینکه شما عزیزان میتواند قدرت پرتاب کنندگی هوا را در چهار طرف اتاق خود احساس کنید این کولر طوری طراحی شده است که میتواند در هر نقطه از فضای داخلی اتاق به صورت مساوی خنک کنندگی را ارائه دهد و این مورد یکی از مهم ترین بخش ها است افرادی هستنند که به قدرت پرتاب هوا بسیار اهمیت می دهند به همین سبب ما با اطمینان میتوانیم بگویم که این مدل اجنرال 12000 میتواند تمامی نیاز های شما عزیزان را بسیار عالی برطرف کند.

فلیتر های اسپیلت 18000


کولر گازی 18000 اجنرال با دارا بودن فیلتر هوای یون زدای ضد بو، با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون تولید شده، بو های بد و مامطبوع تولید شده را از بین می برد و به علاوه گرد و غبار موجود در فضای کاربر را نیز کامل میگیرد که موجب میشود هوایی پاک در فضای مورد نظر کاربر به وجود بیایید. کولر گازی اجنرال 12 هزار  با قابلیت شست شوی آسان فیلتر داخل پنل خود این امکان را به کاربر میدهد که چند سال از این فیلتر استفاده کنند و با قابلیت شست و شویی این فیلترها نیاز به تعویض آن ها نباشد.

طراحی کولر گازی اجنرال 18000 به صورتی است که میتواند هوا را به شیوه ی بسیار وسعی پخش کند در کولر های قدیمی که خریداری میکردیم باید زاویه را برای دریافت کلی باد انتخاب میکردیم یا اینکه باید هر دقیقه مسیر پرتاب باد را تنظیم میکردیم اما در مدل جدید اجنرال یعنی کولر گازی 18000 میتواند که هوای عالی و بی نظیر را در زاویه ی به شما عزیزان برساند.

کولر گازی اجنرال 12000 و 18000 اینورتر


در اسپیلیت 18000 اجنرال سیستم اینورتر به کار رفته در کولر گازی اوجنرال از یک برد اینورتر روی موتور و یک حسگر هوشمند بر روی پنل تشکیل شده است ؛ کولر گازی اینورتر دارای مصرف برق پایینی نسبت به نمونه های قدیمی میباشد .
وقتی کولر گازی درحال خنک کردن فضای مورد نظر شما است و هوای اتاق به میزان دلخواهی که شما تنظیم کرده اید می رسد، کولر گازی توسط یک حسگر هوشمند بدون خاموش کردن کامل موتور و به طور کاملا اتوماتیک به حالت خواب رفته و دور موتور را پایین می آورد و هنگامی که دمای اتاق دوباره درحال بالا رفتن است، حسگر هوشمند دوباره اقدام به شروع ه کار کردن موتور کولر گازی می کند و بدون اینکه موتور مجددا استارت بزند و جریان برق زیادی را مصرف کند دوران آن بالا رفته و همین امر باعث طول عمر بیشتر موتور و ازهمه مهمتر مصرف بهینه آن می شود.

بررسی ویژگی های دستگاه کولر مدل 24000 اجنرال


ویژگی های خاص کولر مدل 24 هزار آن را به یک محصول بسیار فوق العاده و پر مصرف در میان تعداد بسیار زیادی از مصرف کننده  ها تبدیل نموده است و به دلیل قدرت سازگاری بسیار بالایی که در برابر شرایط آب و هوایی دارد، به عنوان یکی از شناخته ترین محصولات شرکت اجنرال در ایران و در سطح خاورمیانه شناخته می شود و امروزه کمتر کسی است که با این محصول آشنایتی نداشته باشد و از ویژگی های آن بی خبر باشد.

گاز مصرفی موجود در کولر گازی اجنرال 24 هزار چیست؟


امروزه با افزایش توجهات به محیط‌زیست و تلاش در حفظ و نگهداری آن، شرکت‌های معتبر لوازم‌خانگی نیز از این امر حمایت کرده و سعی می‌کنند در محصولات خود از عناصری استفاده کنند که آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد کنند. به همین دلیل استفاده از گاز R22 در کولرهای گازی کنار گذاشته شده است و اکثر کمپانی‌ها از جمله کمپانی اجنرال از گاز R410A در نسل جدید محصولات خود استفاده می‌کنند. گاز R410A، گاز دوستدار محیط‌زیست است که با دمای پایین خود میزان خنک‌کنندگی دستگاه را افزایش داده و باعث کاهش مصرف برق می‌شود.

اما چرا باید خرید کولر گازی 24000 اجنرال را در اولویت خود قرار دهیم؟ توجه کنید که این محصول دلایل مصرف بسیار بالایی دارد، از این رو لطفا توجه داشته باشید که استفاده از این کولر گازی می تواند توجیه اقتصادی  برای شما داشته باشد.

نوشته های مشابه