بازار و کسب و کار

راه ممتاز، حمل انواع بار با وانت بار 

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. این باربری از سال 1397 زیر نظر اتحادیه وانت بار و پیک موتوری تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و با داشتن مجهزترین ماشین های باربری و همکاری با رانندگان حرفه ای در سراسر ایران، این امکان را برای متقاضیان حمل و نقل فراهم آورده است که در هر نقطه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری استفاده کنند.

حمل و نقل راه ممتاز به عنوان کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. این باربری دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر ایران را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای مشتریان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی در حمل و نقل راه ممتاز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته و حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت درخواست متقاضیان باربری است. برهمین اساس پیشنهاد می شود که قبل از ثبت درخواست باربری با شماره تلفن 02166630603 و 02165812391 حاصل فرمایید. کارشناسان در تیم پشتیبانی حمل و نقل راه ممتاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار هستند.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

خدمات باربری راه ممتاز

شرکت باربری راه ممتاز انواع خدمات حمل و نقل بین شهری و درون شهری را برای بارهای مختلف ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور بیمه نامه معتبر و صورتحساب معتبر اشاره کرد. برهمین اساس پیشنهاد می شود اگر شما متقاضیان باربری بین شهری و درون شهری مایل هستید که از بهترین خدمات بهره مند شوید، استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز می تواند جزو ایده آل ترین انتخابتان باشد.

راه ممتاز، با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری و رانندگان حرفه ای و آموزش دیده و مجهزترین ماشین های باربری وانت بار و نیسان بار که متناسب با انواع بار هستند، آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی است. همچنین این باربری برای حمل محموله های مختلف با توجه به نیاز مشتری و درخواست او، کارگر باربری و بسته بندی ارسال می کند که می توان بیان کرد این نوع خدمات نیز جزو خدمات منحصر به فرد حمل و نقل راه ممتاز محسوب می شود.

برای استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار ثبت کنید. لازم به ذکر است که در این باربری مطابق با سفارش مشتری بارگیری و تخلیه بار انجام می شود و اگر برای حمل بار فوریتی وجود داشته باشد، این کار در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت، البته با رعایت همه موارد ایمنی و برای اینکه محموله سالم به مقصد برسد.

خدمات حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار

صورت حساب ارسال بار: پس از رزرو، مشخصات ماشین و راننده به مشتری اطلاع داده می ‌شود و صورت حساب مرتبط با محموله برای آنها ارسال خواهد شد.

رزرو ماشین باربری: در راه ممتاز برای حمل انواع بار به صورت درون شهری و بین شهری امکان انتخاب ماشین‌ های باری درون شهری یا جاده ‌ای متناسب با بار وجود دارد. این انتخاب مبتنی بر نوع بار مشتری بوده و می ‌تواند شامل بار تجاری یا هر نوع بار دیگری باشد. با مراعات وزن و حجم بار مشتری، توصیه می‌ شود که نوع ماشین متناسب با بار را انتخاب کنند. پس از انتخاب، ماشین مورد نظر رزرو می شود و برای بارگیری آماده خواهد شد.

  • پشتیبانی: پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به متقاضیان باربری است.
  • قیمت هوشمند و قطعی: قیمت گذاری ها به صورت هوشمند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی انجام می شود. همچنین قبل از ثبت سفارش باربری، متقاضیان می توانند استعلام قیمت بگیرند و متناسب با بودجه خود و مقایسه قیمت باربری های مختلف با آگاهی کامل درخواست خود را ثبت کنند.
  • صدور بیمه نامه: باربری راه ممتاز برای حمل انواع بار با درخواست مشتری و براساس ارزش بار، بیمه نامه رسمی برای جبران خسارت احتمالی صادر می کند.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

وانت بار بین شهری شهرستان به تهران

وانت بار بین شهری شهرستان به تهران یکی دیگر از روش های باربری بین شهری است که در حمل و نقل راه ممتاز توسط بهترین رانندگان و مجهزترین وانت بارها مانند وانت بار نیسان، وانت بار آریسان، وانت بار پراید و وانت بار پیکان انجام می شود. در این باربری تمام خدمات به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان ارائه می شود.

برای حمل بار با وانت بار بین شهری شهرستان به تهران می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و درخواست خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت کنید.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

باربری بین شهری تهران به شهرستان شامل حمل و نقل اثاثیه منزل، کالاهای تجاری، مواد غذایی، میوه و تره بار، کالاهای صنعتی و تولیدی، تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، وسایل شکستنی و خرده بار می شود. در این نوع باربری به دلیل مسافت طولانی، نیاز به کامیون و خاورهای بزرگ در مقایسه با باربری درون شهری بیشتر احساس می شود. در همین راستا لازم است که از یک شرکت باربری که خدمات باربری بین شهری تهران به شهرستان را با مجهزترین ماشین های باربری انجام می دهد، استفاده شود.

حمل و نقل راه ممتاز برای باربری بین شهری تهران به شهرستان مانند تهران به تبریز، تهران به شیراز، تهران به مشهد، تهران به اردبیل، تهران به زاهدان خدمات ویژه ارائه می دهد، به همین علت پیشنهاد می شود که متقاضیان حمل بار به صورت بین شهری از این خدمات استفاده کنند تا دیگر دغدغه ای برای ارسال بار خود به شهرستان نداشته باشند.

وانت بار بین شهری تهران به شهرستان برای حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به سایر نقاط کشور استفاده می شود انواع مختلفی از وانت بار بین شهری مانند وانت پراید (این نوع وانت کوچک ترین و ارزان ترین نوع وانت بار است و برای حمل بارهای کوچک و سبک مناسب است) و وانت نیسان (این نوع وانت بزرگ تر و قوی تر از وانت پیکان است و برای حمل بارهای بزرگ و سنگین مناسب است) وجود دارد.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل بارهای مختلف تا حدود 2 تن از وانت بار استفاده می شود، برهمین اساس شما مشتریان گرامی می توانید ارسال بار تهران به شهرستان خود را به این باربری بسپارید و از خدمات آن بهره مند شوید.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

خدمات باربری بین شهری در راه ممتاز

انتخاب یک شرکت باربری مناسب و معتبر برای باربری بین شهری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در این باربری های سعی در ارائه خدمات با کیفیت توسط نیروهای حرفه ای و مجهزترین ماشین های باربری است، بنابراین سلامت محموله تضمین می شود و دیگر دغدغه در این مورد برای مشتریان باقی نمی ماند. در ادامه چند نمونه از خدمات باربری بین شهری حمل و نقل راه ممتاز به عنوان بهترین شرکت باربری در ایران ارائه می شود.

حمل و نقل اثاثیه منزل به صورت ایمن و حرفه ای

  • بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل توسط نیروهای باتجربه و ماهر
  • استفاده از کامیونت و نیسان بارهای مسقف و مناسب برای اسباب کشی
  • صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر برای پیگیری محموله و ایمنی بار و پرداخت خسارت در صورت آسیب احتمالی

بسته بندی اثاثیه توسط نیروهای ماهر و حرفه ای

  • انجام بسته بندی وسایل منزل با به کارگیری وسایل و تجهیزات مدرن و استاندارد
  • بسته بندی اختصاصی و ویژه برای وسایل شکستنی و حساس
  • قرار دادن وسایل در کارتن های مخصوص اسباب کشی با ابعاد متفاوت

حمل و نقل کالاهای تجاری

  • حمل و نقل انواع کالاهای تجاری با استفاده از کامیونت های مخصوص
  • ارائه خدمات بیمه باربری برای جبران خسارات احتمالی
  • ارائه خدمات گمرکی برای حمل و نقل کالاهای صادراتی و وارداتی

حمل و نقل مواد غذایی

  • حمل و نقل مواد غذایی با استفاده از وانت و نیسان و کامیونت های یخچال دار و مجهز به تنظیمات دما
  • رعایت تمام اصول بهداشتی در حمل و نقل مواد غذایی
  • صدور صورتحساب رسمی و بیمه نامه باربری برای ایمنی در باربری

خدمات باربری مشهد به تهران

باربری راه ممتاز برای حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل روباری یا کنارباری، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات صنعتی و تولیدی از مشهد به تهران خدمات ویژه ارائه می دهد که صدور بیمه نامه معتبر (جبران خسارت احتمالی به بار) و صورت حساب رسمی (پیگیری محموله) جزو این نوع خدمات به شمار می آید.

همچنین در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل بارهای خاص و دارای فوریت مانند میوه و تره و محصولات لبنی و پروتئینی از اصفهان به تهران سعی بر این دارد که به صورت کاملا ایمن و استاندارد در کوتاه ترین زمان ممکن حمل بار انجام شود. در ضمن متقاضیان باربری باید بدانند که در این باربری تمام امور با به کارگیری نیروهای کاملا حرفه ای و با تجربه و انواع ماشین باربری با تجهیزات مثل یخچال و تنظیم دما و به صورت مسقف (با توجه به نیاز محموله) صورت می گیرد

لازم به ذکر است که باربری راه ممتاز برای حمل بار از تهران به مشهد یا مشهد به تهران با درخواست متقاضیان و متناسب با نیاز بار خدماتی مانند ارسال کارگر باربری و بسته بندی وجود دارد که با بهره مندی از این خدمات می توان دغدغه های خود برای حمل و نقل بین شهری را کاهش داد؛ زیرا این نیروها کاملا متخصص و با تجربه در زمینه بارگیری، تخلیه، بسته بندی و چیدمان هستند.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

ثبت درخواست باربری در حمل و نقل راه ممتاز

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری توانایی حمل انواع بار از شهرستان به تهران را دارا است. این باربری سعی بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است که همین مورد موجب جلب اعتماد بیشتر متقاضیان حمل بار شده است.

برای ارسال بار با وانت بار یا سایر ماشین های باربری متناسب با وزن و حجم بار خود، با حمل و نقل راه ممتاز تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. در هنگام ثبت درخواست، باید اطلاعات مربوط به مبدا و مقصد، نوع بار، وزن بار و زمان ارسال را به این باربری ارائه دهید. سپس کارشناسان راه ممتاز پس از بررسی اطلاعات شما، قیمت خدمات را به شما اعلام می کند. در صورت تمایل نیز می توانید از خدمات بسته بندی بار و بیمه بار نیز استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه وانت بار بین شهری و دسترسی سریع تر، پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید.

باربری راه ممتاز حمل با انواع وانت بار

نرخ کرایه نیسان بار در راه ممتاز

نرخ کرایه نیسان در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به عوامل موثر مانند نوع بار، مبدا و مقصد باربری و استفاده از خدمات مورد نیاز مثل بیمه نامه و کارگر حمل بار و بسته بندی محاسبه می شود. برهمین اساس می توان بیان کرد که نرخ دقیق باربری با نیسان بار بین شهری تنها با مشخص شدن ویژگی های بار امکان پذیر است. بنابراین متقاضیان باربری از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان راه ممتاز می توانند مشخصات محموله و خدمات مورد نظر خود را اعلام کنند و با کسب آگاهی کامل امکان بهره مندی از یک باربری ایمن و مطمئن برای آنها فراهم خواهد شد.

تعرفه نیسان بار تهران به شهرستان

تعرفه نیسان بار تهران به شهرستان همانند سایر امور باربری به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، فصل و زمان حمل بار، نوع وانت نیسان و تجهیزات آن و بهره مندی از خدماتی مثل بیمه نامه و کارگر بسته بندی و باربری بستگی دارد. درواقع می توان بیان کرد که اعلام تعرفه ثابت برای باربری تهران به شهرستان با نیسان وانت امکان پذیر نخواهد بود و تنها با ارائه مشخصات محموله و درخواست برای استفاده از خدمات است که می توان تعرفه دقیق آن را محاسبه کرد.

باربری بین شهری با راه ممتاز

شماره تلفن باربری راه ممتاز

متقاضیان حمل بار برای دسترسی به شماره باربری بین شهری یا درون شهری، می توانند از طریق جستجو در اینترنت به این مورد دست پیدا کنند. به این صورت که می توان در موتور جستجوی گوگل عبارت باربری بین شهری یا درون شهری را جستجو کرد. با این کار لیستی از شرکت های باربری که این خدمات را ارائه می دهند به نشان داده می شود.

حمل و نقل راه ممتاز جزو باربری های معتبر است که خدمات باربری بین شهری و درون شهری را به مشتریان خود ارائه می دهد، بنابراین در لیست سایت های صفحه اول گوگل قرار دارد و متقاضیان به راحتی می توانند با این باربری تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت کنند.

برای آگاهی بیشتر شماره تلفن حمل و نقل راه ممتاز عبارت از 02166630603 و 02165812391 است. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته پاسخگوی متقاضیان حمل بار بین شهری و درون شهری است.

راه ممتاز، باربری ایمن با نرخ کرایه مناسب

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سابقه طولانی در زمینه باربری به صورت بین شهری و درون شهری با انواع وانت بار و مجهزترین ماشین های باربری آماده ارائه بهترین خدمات باربری به متقاضیان حمل و نقل است. این باربری همواره می کوشد با وجود کیفیت مطلوب در حمل و نقل، نرخ باربری را در پایین حد خود نگه دارد که این ویژگی های انحصاری موجب افزایش ایمنی در باربری و رضایت متقاضیان شده است.

راه ممتاز دارای کارگران متخصص در زمینه چیدمان، بسته بندی و حمل بار است که استفاده از این خدمات برای حمل انواع بار به صورت خرده بار یا کامل از دغدغه های صاحب بار کاسته و به اعتبار این باربری افزوده است. برهمین اساس اگر متقاضیان باربری در جستجوی یک باربری ایمن با تعرفه مناسب هستند، پیشنهاد می شود که امور باربری خود را به حمل و نقل راه ممتاز بسپارند و این اطمینان را داشته باشند که تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود. بهره مندی از خدمات بهترین باربری موجب کاهش دغدغه های افزایش ایمنی در حمل و نقل بین می شود.

برای استفاده از بهترین خدمات کافی با پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته شود و درخواست باربری به ثبت برسد. در کوتاه ترین زمان ممکن بار به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام استانداردهای لازم به مقصد خواهد رسید.