بازار و کسب و کارتولید و تجارت

چرا باید از پارسی طرح ایرانیان به تبلیغات بنری استفاده کنیم ؟

دلایل متفاوت و زیادی برای انتخاب یک شرکت تبلیغاتی وجود دارد، برخی شرکت ها صرفا در حوزه نمایش تبلیغات فعال هستند و برخی دیگر در حوزه ” خدمات طراحی گرافیک برای نمایش تبلیغات ” . اینکه کدام را انتخاب کنیم بحثی جداست و به برنامه شما و شرایطی که دارید برمیگردد .

چرا باید از پارسی طرح ایرانیان به تبلیغات بنری استفاده کنیم ؟

چرا باید از پارسی طرح ایرانیان به تبلیغات بنری استفاده کنیم ؟

در این میان برندها ، هستند شرکت هایی که نمایش تبلیغات شما را قبول می کنند و برخی دیگر از شرکت ها ، مانند پارسی طرح ایرانیان ، صرفا در حوزه طراحی بنر برای تبلیغات فعالیت انجام می دهند .

البته این شرکت علاوه بر بنر تبلیغاتی موارد دیگری را هم پوشش میدهد، کارت ویزیت، بروشور، طراحی سایت ، برندسازی، مجله تبلیغاتی،آموزش های طراحی سایت و … از جمله خدمات این مجموعه است که بر اساس تجربه و بررسی های این شرکت بزرگ گرافیکی امید می رود که روز به روز بر خدمات افزوده شود .

یکی از شرکت های همکار با پارسی طرح ایرانیان برند آدال است . ” ADAL WEB TASARIMCI ” از جمله برندهای مطرح ترکیه بوده که در حال رشد است و همکاری های زیادی با پارسی طرح ایرانیان داشته است .

مزیت پارسی طرح ایرانیان نسبت به رقبا چیست ؟

طبیعی است در هر کسب و کاری رقیب وجود داشته باشد، پارسی طرح ایرانیان هم در این مورد مستثنا نیست و رقبای زیادی در تلاش هستند تا خدمت رسان خوبی برای مردم عزیز کشور باشند . با این حال پارسی طرح ایرانیان علاوه بر ارائه خدمت به صورت گسترده و با کیفیت . به نظر تلاش دارد از نظر علمی هم کمکی برای مخاطبان باشد .

به گونه ای که در وب سایت این شرکت بخشی به عنوان ” مجله گرافیک ” وجود دارد که در آن  مقالات زیادی در حوزه بازاریابی دیده می شود. همچنین امروز شاهد این بودیم که این شرکت در بخش آموزش طراحی سایت هم ورود کرده و شروع به اموزش در این بخش دارد !.

با توجه به این موضوعات به بنظر مدیران این مجموعه در راستای اهدافی که دارند قدم بر میدارند و سعی دارند که کاربران را از نظر دانش تبلیغاتی و طراحی به سطح بالاتری برسانند . این ضعف متاسفانه در بسیاری از سایت ها وجود داشت و ما مرجع مناسبی برای راهنمای های لازم در زمینه بازاریابی یا گرافیک وجود نداشت یا به ندرت در سایت هایی شاهد این موضوع بودیم .

چیزی که در بخش خبری این مجموعه منتشر شده است قرار است که بخش فروشگاه در این مجموعه راه اندازی بشه و اهداف دیگری که مدیران این مجموعه در سر دارند در رابطه با ارائه فایل لایه باز گرافیکی است .

چگونه سفارش خودمون رو پارسی طرح ایرانیان ثبت کنید ؟

این شرکت راه های مختلفی در اختیار شما قرار می دهد که از طریق روش های مختلف بتوانید سفارش خودتون رو ثبت کنید. یکی از سریعترین روش ها در این سایت ، ارسال از طریق فرم سفارش است .

روش دیگر از طریق یوزر های ذکر شده این مجموعه در بخش تماس با ماست . همین حال از این مجموعه استفاده کنید .

نوشته های مشابه