بازار و کسب و کارخبر ویژهدیگر رسانه ها

معرفی سایت ترجمه و تفسیر قرآن کریم

مسیر یادگیری و ‌انس با قرآن کریم، مسیری مملو از شگفتی است. طی‌کردن این راه در زندگی دنیوی، بهره‌مندی از خیر و برکت و در زندگی آخرت، دستیابی به شفاعت و همنشینی با صالحان است.

تلاوت این کتاب آسمانی، قلب و روح آدمی را منور و امراض را از او دور می‌کند. قرآن، تاریک‌ترین قسمت زندگی بشر را به دریایی از نور مبدل می‌سازد.

تاثیر تلاوت قرآن بر زندگی انسان

متن قرآن کریم، با مفاهیم عمیق خود، انسان را به ابعاد مهم دنیوی و اخروی مشرف می‌سازد. انسان با بینش دقیقی که به‌واسطه از زبان گیرای این کتاب دریافت می‌کند، می‌تواند در مورد موضوعات مهمی همچون وجود عالم و پیدایش انسان بیندیشد.

تلاوت قرآن کریم و حتی گوش‌سپردن به صوت قرآن، ذهن و روح شما را از آلودگی‌ها پاک کرده و از قفس درد و رنج‌ها رهایی می‌دهد؛ بنابراین اگر می‌خواهید به فهم دقیقی از آیات قران دست یابید، ما به شما پیشنهاد مطالعه آنلاین از طریق سایت قرآنی وهاب را می‌دهیم.

سایت قرآنی وهاب با مدیریت یاسین قاسمی بجد، علاوه‌بر تلاوت ‌جزءبه‌جزء قرآن، ترجمه آن را نیز ارائه داده تا لذت درک معانی آیات، شما را با این کتاب مقدس، بیش از پیش مانوس کند.

شناخت خدا با تفسیر قرآن

قرآن کریم، به‌عنوان کتاب هدایت بشر و معجزه جاوید پیامبر اسلام، نقش انکارناپذیری در زندگی فردی و اجتماعی ما دارد. در حقیقت، این دنیا فرصتی برای رشد و کمال است و باید از آن به‌نحوه احسن بهره برد. تلاوت این کتاب مقدس و آشنایی با تفسیر قرآن، مسیری بوده که به شکوفایی بشر ختم می‌شود.

خداوند انعکاسی از عظمت خود را در آیات قرآن به تصویر کشیده تا انسان با تفکر در دل آیات و تامل در ترجمه قرآن، نشانه‌هایی از حق و حقیقت را دریابد.

معرفی کتاب در جستجوی خدا

کتاب در جستجوی خدا به قلم یاسین قاسمی بجد، ماهیت معجزه‌گونه قرآن کریم را در خود جای داده و به اثبات وجود خدا از طریق معجزات علمی، اشاره دارد.

 یاسین قاسمی بجد، بیش از 100 عنوان کتاب در زمینه‌‌های گوناگون، یک مجموعه شعر و بیش از 10 عنوان مقاله علمی به چاپ رسانده و برنده قلم زرین نویسندگی شده‌ است. اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های متافیزیک و خودیاری باشید، بعید است که این مترجم و نویسنده حرفه‌ای را نشناسید.

وی، از موفق‌ترین‌ها در نوشتن آثار معروفی همچون خلیفه، دعاهای قرآنی، اسرار کیهانی و مکران است. از جمله زیباترین آثار او می‌توان به کتاب در جستجوی خدا اشاره کرد که صحنه‌هایی از اعجاز علمی-تجربی قرآن را به نگارش در آورده و با دانش و ظرفیت فکری نسل امروز ما هماهنگی دارد‌.

اگر می‌خواهید با شناخت عظمت پروردگار و درک معنویت، تحولی به زندگی خود ببخشید، توصیه می‌کنیم بیان صریح این کتاب را از دست ندهید.

جمع‌بندی

قرآن کریم، برای سعادت و راه‌یابی بشر نازل شد که آیات آن، انسان را به سوی حق فرا خوانده و همچون چراغی فروزان، آنها را از چاه جهل به دنیای دانایی می‌کشاند.

امروزه کتاب‌های مذهبی و علمی بسیاری به قلم نویسندگانی خردمند نگارش شده که هدف مشترک تمامی آنها، اثبات وجود خدا و عظمت او در جهان طبیعت است. بد نیست اگر در کنار لذت خواندن کتاب مقدس قرآن، نگاهی به کتاب‌هایی داشته باشید که برگرفته از ماهیت قرآن هستند.